Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noen av dere som har gjort det? Det ser ut til at jeg må gå alene. Syns ikke noe serlig om det...
Miss Dynamite Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 jeg var alene på den ord. ul... han har vært med på en i uke 15... det var ikke så ille som jeg trodde.. litt skummelt, men det gikk helt fint =) lykke til. det klarer du
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Tenker det blir forjævlig om det skulle vise seg at noe er galt. Forjævlig blir det vel uansett. Men kanskje ekstra om man er alene. Men ikke bare det, deter jo en ganske stor opplevelse. Rart at mannen min ikke skal være med. Jeg var på en i uke 10 også, alene. Men det var en helt annen setting, så det var greit liksom.
overkill Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Eg hadde med ei venninne på den eine ul då mannen ikkje kunne vere med. Syns det var betre enn å gå åleine.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jeg har vært inne på tanken om å ha med en venninne, men folk flest er jo på jobb. Mannen min begynner i ny jobb dagen før ultralyden, og han har virkelig ikke lyst til å be om å få fri på dag nr. 2 i ny jobb. Selv om han veldig gjerne vil være med på ultralyd. Og det har jeg egentlig stor forståelse for.
overkill Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Har du ingen sjukepleiervenninner i turnus? Kva med at han tilbyr seg å jobbe inn den timen han er på ul? Eg syns vel i utgangspunktet det er idiotisk å ikkje kunne be seg fri for ul uansett om det er andre dag på jobb, men mannen min hadde heller aldri gjort det.
Nanna:-D Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg har vært alene på ultralyd og fått negativ beskjed jeg. Ikke no moro i det heletatt, men det går det også. Skjønner godt at du ønsker å gå alene, men noen ganger så passer det desverre ikke for mennene våre å væra med. Har ikke mulighet til å ta med noen andre a? Mamma'n din eller en venninne??
solita 06 Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Hei, jeg gikk alene på første ultralyd i uke 12 og skulle ønske jeg hadde tatt med noen. Det var attpåtil 3D og syntes det var litt stusselig etterpå at jeg ikke hadde noen å snakke med om den lille fine turneren i magen... Jeg var alene hele svangerskapet så på ordinær UL i uke 19 tok jeg med mamma, morsomt for henne som ikke hadde tilbudet de gangene hun var gravid. Og fint å dele en så spesiell opplevelse med noen, husker at vi gikk på café etterpå og feiret at vi fant alle fingre, tær og hjertekamre. Veldig rørt bestemor... Ta med en søster, god venninne eller noen som står deg nær, så har du noen å snakke/juble med etterpå er mitt råd :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Jeg ville nå tro den nye jobben har full forståelse for at han ber om fri til å være med på ultralyd. Kanskje du også kan ringe sykehuset og høre om der er en åpning for å få komme to dager tidligere?
Simbasa Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Jeg har også vært alene på UL. Samboeren min satt fast i England pga. snøvær og kom seg ikke tilbake til Norge før etter UL-timen. Maks uflaks altså. Fikk vite det sent kvelden før UL, og hadde derfor ikke mulighet til å be noen andre være med. Jeg syntes det var litt ekkelt. Spesielt var jeg redd for at de skulle finne noe galt når jeg var alene. Jeg sa fra til jordmor om tankene mine, og ble veldig godt ivaretatt.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 Da er sykepleier søsteren min i gang med å få bytte vakta si, så forhåpentlig vil det gå i orden og hun slipper å gå alene. (takk for tips om sykepleier mallfisk )
Gjest Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 Det syns på en måte jeg også. Jeg hadde ihvertfall badt meg fri om det var omvendt. Tror nå han ville fått fri uten problem om han spute også, men han mener da at det vil gjøre et dålig inntrykk av ham.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #13 Skrevet 23. september 2008 har ringt sykehuset, de hadde ikke mulighet til å få meg inn før. Men kunne få meg inn senere, men da tre uker senere. Og det var visst ganske dumt i og med at en av hovedgrunnene til UL er å få fastsatt termin (som best blir gjort innenfor uke 16-18)
Gjest Skrevet 23. september 2008 #14 Skrevet 23. september 2008 Jeg slipper å gå alene, mente jeg selvsagt:)
Gjest Skrevet 23. september 2008 #15 Skrevet 23. september 2008 Jeg slipper å gå alene, mente jeg selvsagt:)
Anonym bruker Skrevet 23. september 2008 #16 Skrevet 23. september 2008 Ja jeg har vert på en tidlig UL alene denne gangen mannen min kunne dessverre ikke være med. Det gikk greit men hadde jo ikke han der å dele opplevelsen med, og han ville gjerne ha vært med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå