Gå til innhold

cyste i underlivet........ =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hat etter siste fødsel følt at noe ikke stemte og ble etter 6ukerskontrollen sendt til gynikolog... og han fant en STOR cyste som både er på utsiden (det jeg har kjent) men som oxo går opp i skjede veggen eller hva han nå kalte det....=(

spurte ham om det var farlig og han svarte at fåreløpig var det ikke det, og at han håpte det var en vanncyste som sprakk av seg selv, men at det kunne være ondarta....

blir nervøs jeg.... noen andre som har hatt dette og som kan komme med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var ikke noe koselig beskjed.... :(

Har desverre ingen erfaring selv, men mamma opplevde det samme for noen år siden.. Det var litt skremmende for oss alle der og da, men cysten(e) ble fjernet, og de(n) var god-arta...

Om det er en vann-cyste som sprekker av seg selv vil nok dette gjøre forferdelig vondt... Har en vennine som var plaget av dette etter fødsel. Det var veldig vondt der og da, men heldigvis helt ufarlig... =)

Sender deg en trøsteklem =)

Skrevet

Jeg hadde ei som var på størrelse med en mandarin.Jeg fikk fjernet den under lett narkose, de bare stakk hull på den.

Jeg krevde å få den fjerna, den var vond.

Skrevet

Glemte å si , mamma hadde en som var større, som en appelsin, hun fjerna den og halve egglederen.Fikk søstra mi etterpå.

Skrevet

min er oxo vond.... =(

og jeg er virkelig ikke bekymret for om jeg kan kunne komme til å få flere barn fordi jeg føler meg skikkelig ferdig, men liker bare ikke tanken på at det er en klump som kanskje kan være farlig....=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...