Gå til innhold

Soppinfeksjon konstant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid så det er jo normalt, men jeg holder på å bli gal! Dessuten har jeg fått masse småe kuler på innsiden av kjønnsleppene, fra klitoris og ned til sjeden. Har dette med soppen å gjøre eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke kjønnsvorter da?

Ville gått til legen en tur jeg.

Skrevet

Leste litt om kjønnsvorter og de kommer jo ofte i klaser, og er taggete. Disse er bare runde, og sitter ikke i klaser. Fikk de første gangen jeg fikk sopp i svangerskapet.

Skrevet

fysjamegda! har du nå drevet med så mye styggedom at du ender opp med sånt griseri? passe musa di bedre må du vettu!

Skrevet

5 1/2 mnd på vei jeg da, og allerede hatt soppinnfeksjon 4 ganger!!

Noe forbanna dritt!

Så her går det i canesten salve, vagitorier osv hele tiden omtrent! Og ikke nok med det, men gubben er rimelig lei av å måtte smøre seg han også!

De "vorte" lignende greiene du forklarer derimot, har ikke jeg vært plaget med i alle fall.

Ville uansett tatt en tur til legen med de selv om de ikke stemmer helt med hva du har lest...!

better safe than sorry..;)

Skrevet

Ta det opp med legen du, jeg fikk også sånt "utslett" i forbindelse med kronisk soppinfeksjon i mitt andre svangerskap. Fikk en reseptbelagt salve av legen som jeg kunne smøre på og det hjalp, den var sterkere enn de reseptfrie du får på apoteket.

Skrevet

Hvordan vet du at du har soppinfeksjon?

Skrevet

Til deg anonym 22:33

Fikk du også sånner kuler?

Skrevet

Kulene kan være talgansamlinger rett under huden/slimhinnen.

Har du antydning til svangerskapdiabetes? Overdriver du vask(med såpe) nedentil?

En er som regel litt mer utsatt for slike infeksjoner i svangerskapet, men der er ting som kan øke tilfellene.

Skrevet

Var vel ikke direkte kuler, mer nupper, trodde aldri det var noe annet enn utslett liksom...

Men jeg hadde også åreknuter på/i kjønnsleppene, det er som kuler under huden. Myke å klemme på, og litt hovent liksom. Det ble borte etter fødselen.

Skrevet

Prøvd å kombinere vivag-tabletter og canestenkrem?

Det fikk jeg råd av legen å prøve og var det eneste som funket da jeg var gravid... Og selvfølgelig la være å vaske deg med såpe i underlivet, bruk bomullstruser(ikke g-streng) og gå mest mulig uten truse. :)

Skrevet

Hvordan vet dere at dere har sopp??? Vær så snill og svar.

Skrevet

Soppinfeksjon gir kløe og en hvit litt tykk utflod, svir og er rett og slett ubehagelig....

Skrevet

Har du sopp så klør det, spesielt i "inngangen" (til å begynne med) Du kan også få litt klumpete (hvitaktig) utflod.

Hvis du lurer veldig får du kjøpt hjemmetest på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...