LINDA*** Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Bare lurer... Har el-smerter, og har lest meg til at det kan være en slags cyste som sprekker, og at det vanligvis gir seg etter noen timer, og det gjorde det for meg også. Men jeg har ikke lest om det kan hindre meg i å bli gravid (den pp det skjer..) Noen som veit? (masmasmas...
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 ja det cyster kan hindre..men da gjerne fordi den/de hindrer eggløsningen som regel. har selv pcos og har plagdes med mye cyster om smerter når disse sprekker. brukte 4 år på og bli gravid med nr 1,,men nå er lille tulla mi 1,5 år og jeg er gravid i uke 25:) regner med du kan bli gravid uten problemer hvis det bare er snakk om en cyste nå og da..
**Marge Simpson** Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Da jeg ble gravid sist så trodde jeg ikke det var mulig. Grunnen var at jeg før eggløsning hadde fått bekreftet at jeg hadde en cyste. Jeg har hatt det en gang før også, og den gangen kom mensen to uker for sent p.g.a. cysten. Legen min sa at cyster produserer progesteron, og siden det er et dropp i progesteron som gir kroppen signal om å sette i gang mensen så uteblir den ofte hvis man har en cyste. Derfor gadd jeg nesten ikke ta en graviditetstest når mensen uteble, men mannen min maste så fælt på meg at jeg bare tok en for at han skulle gi seg. Overraskelsen ble derfor stor når den ble positiv. Jeg trodde at en cyste liksom blokkerte for eggløsningen, og at vi derfor ikke kunne bli gravide den måneden. Så feil kan man ta! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå