prekæs Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Folk gjør som de vil. Greit nok. Men blir det ikke forferdelig uvant å se kroppen eller ansiktet sitt forvandle seg slik? Dvs.plutselig er det noe der eller er det ikke noe der man alltid har hatt eller ikke hatt der...eller her. Jeg skvetter av speilbildet mitt bare jeg har farget håret. Hva syns dere? Kunne dere enkelt vent dere til ett nytt ansikt eller kropp?
hårsår Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg hadde ikke turt å sprøyte inne botox, for det er giftig, varer kort og det er for lite forskning av middelet. Silikon er noe jeg drømmer om å gjøre etter at jeg har fått alle barna mine og ammet ferdig. Jeg har foreløpig et barn, og vil gjerne ha 3-4 til. Tror derimot ikke at jeg noen gang vil tørre å gjøre det, og puppene mine er ikke stygge foreløpig etter 1 barn og 2 års amming. Men har sagt klar beskjed til mannen min at han skal stå for regningen etter alle fødslene dersom jeg vil ha det, når jeg har "ofret" kroppen min for å bære fram barna og ammet så lenge som jeg har gjort. Tenk 4 barn med 2 års amming..... det kaller jeg å ofre seg....
Ikkelektuell Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Og alt du får er hengepupper og noen lusne unger. Stakkars, stakkars deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå