♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Måtte le når eg leste innlegget ditt om hu så spurte etter navne forslag;) Mini vår hete Ludvik, men med K d e vesentlig.. hehe når du hadde kommentert at Ludvig va mindre pent lo eg godt inni meg;) Kos går d me frøken dogns å kompis? har mista msn adresså di:( virus på dataen
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hei! Ja der har du d, haha! Ludvig fekk meg t å tenka på ein tysk(?) komponist i farten, hehe=) Eg ville jo at ann Theodor sko hetta Jonas fusst eg, men nå syns eg ikkje d e noge d heller. Bytte smak fra dag t dag;) Frk. Dings har skarlagensfeber for øyeblikke, ellers har me d bra. Eg har begynt å jobba å begge i barnehage, travelt! Går me dåkke da?
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Har fått nye pc å ikkje innstallert msn foressen. Brukte d aldrig!
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 skalagensfeber faktisk, d hørtes ikkje mye gøy ud.... joda her går d onna, Leon begynte i bhage nå i høst å LUDVIK vettu, hehe han kose seg heima me mor.. Ska på jobb intervju på sykehuset i stavanger på torsdag, blir spennande, på en helgejobb bare men må begynne en plass;) D e Ludwig van Betthoween du tenke på kule han hahah
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Lykke t på intervju då! Eg fekk barra ein dag i vegå eg, men så blei d 4 dagar kvar vega aligavel t nå... Fine dagar da, barnaskolen vare ikkje så lenge=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå