Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 =) Tror det er navnet på snella i magen. 90% sikkert iallefall.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Veldig nydelig Et klassisk og flott navn.
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Ikke så begeistret for det jeg heller dessverre:-p Det gir meg liksom ikke noe....
*Rutletutt* Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Fint og klassisk...men kanskje litt kjedelig....? ;o)
Eve Dallas Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Njæ, litt sånn tretten på dusinet navn?!
Gjest Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Ja, tåler negative svar også Ellers er det ikke noe vits å spørre. Likte det ikke selv i førsten jeg.. men sambo ELSKER det navnet.. og makan til interesse for et navn har jeg aldri sett før.. hehe.. han var helt overivrig.. Så nå har liksom snella blitt Amalie.. og jeg liker det faktisk veldig veldig godt nå Men hadde aldri trodd jeg skulle få en jente som het amalie.. hehe.. men men.. er 3 mnd igjen.. men blir nok amalie.. så sant det ikke kommer ut en gutt da..
Gjest Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Må dessverre signere Mami & co. her.. Men for all del, finnes jo mange andre navn som også er vel så mye brukt! Så hvorfor ikke..
3nydeligesmå Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Fint navn,men føler at kvar tredje jente heiter det....:
Gjest Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 hehe.. ja, er jo mange navn som blir mye brukt nå.. men er ikke så glad i veldig spesielle navn heller.. men blir nok amalie ikke den eneste amalie i klassen sikkert.. hehe.. men sånn er det jo med både selma, nathalie, julie,sofie osv osv.. hehe.. men morro å se hva folk syns om navnet og jeg kan være enig i at navnet er litt kjedelig.. for det var noe av det første jeg sa til sambo også.. " såå kjedelig".. men så har jeg da vet meg til det, og syns det er nydelig
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Synes det er veldig fint:-) Har en niese som heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå