PrettyPink Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Er det bare jeg som synes barnemoten nå i år er helt forfeldelig?? Prøvde for noen uker siden å kjøpe fine klær til datteren min som er 3,5 år, men fant ingen ting jeg likte. (hadde ikke H&M i byen da) Det er jo så skikkelig 60- 70 talls stil på alt. Gikk i alle de vanlige kjede-butikkene men alt var like ille. Jeg vil ikke bruke en formue på klær til små barn da de vokser så fort. Har prøvd å kjøpe klær til gutte-babyen som kommer i oktober, men det er jo det samme der. Nå har vi heldigvis fått H&M her i byen så nå går det ann å finne normale klar. Må virkelig si jeg gleder meg til at moten endres.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Vi er forskjellige, jeg er meget fornøyd med moten i år,men dumt du ikke finner noe, da selvsagt.
cherry coke Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg synes det er mye pent til barn jeg. Men kjøper mest praktiske klær som joggedresser ol til barnehagebruk. Ellers går det mye i jens, t-skjorter og litt tøffe gensere.
cherry coke Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 jens er da selvfølgelig vestlandsk for jeans!=)
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jeg elsker tights og polo med kjoler over jeg da, og finner masse sånne til frk. Dings nå=) Og finner mye fint til kompis også! Verre med all reklamen på klærne, for ikke å snakke om hodeskallene *grøss*
PrettyPink Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Enig at det er mye som kan brukes i barnehagen, men til pent synes jeg det ikke er mye bra. Men heldigvis er vi forskjellige, hvis ikke hadde det blitt kjedelig her i verden... )
PrettyPink Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Det værste synes jeg er fargene. Fant i dag en body til nyfødte som var svart med turkise kanter. Det er mye sterke farger nå om dagen og det synes jeg ikke passer til de minste. Noen barn kler jo å ha sterke farge og litt tøffe klær, men jenta mi kler best de nøytrale fargene.
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Kjøper ikke de mest skrikende fargene jeg heller, men liker klærne på Cubus og HM veldig godt til barna. Kvaliteten er så som så, men de holder så lenge de passer, så da er det greit=)
Rebekka og tre vidundere Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Enig at moten i år ikke er fin. Jeg var ganske fortvilet i år da jeg fødte en gutt og fikk mange lite fine klær (etter min smak) Ikke var det lett å bytte heller, for i butikken var det bare store mønstre, grelle farger osv (Lindex, KappAhl osv) Jeg liker søte klær til små babyer. Rosa og lyseblått passer meg fint. Bennetton har jo mye fint, du kan prøve der.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Finner kjempe masse fint jeg, men så bor jeg kanskje et sted hvor shoppingmulighetene er litt bedre også (ved Oslo).. 70-tallsmoten er absolutt ikke min smak heller, synes det ser ut som mange unger går rundt i pysj om dagen jeg, fargeskrikende pysj... Hva med å bestille fra nett?
FrøkenSprøken Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Jeg DIGGER barnemoten som er nå for tiden, og nyter at klærne endelig ikke kommer med dødningehoder og disneyprinsesser på! Men det aner meg at vi to har litt forskjellig smak når jeg ser på nicket ditt;) Jeg ville aldri latt mitt barn gått i noe som det stod Hello Kitty på
Gjest Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Hehe, vi er åpenbart forskjellige:) Jeg skyr HM som pesten. Synes klærne de har til gutter der, for det meste er stygge..
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Hva med å bestille på nett da?) Sjekk barneparadis.no, der er det så utrolig mye fine klær. Har kjøpt et par gensere fra Mini Ature, og trykket er ikke nærheten av å gå av i vask etter vask og trommel etter trommel. Jeg liker duse farger, men også litt sterke farger kan være fint på enkelte barn synes jeg ( Me Too). Synes det er fint at barn har klær med farger også, det er så lekende. Ellers synes jeg HM har en del fint jentetøy, men aldeles nesten ingenting til gutter. Oransje klær med drager o.l er ikke min stil.
cherry coke Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Jenteklærne på HM er fine, men gutteklærne er grusomme. Det er jeg enig i!=)
Lilletrollogmamma Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Jeg synes det er veldig masse fint i butikkene nå! Små barn kler sterke farger syns jeg:) Men nå har jeg aldri kledd gutten min i babyblått, og ole brum og dødningehoder er ikke vår stil. Men jeg tror man kan finne noe for enhver smak bare man leter litt på nett og ulike butikker. Heia 70 tallet:D
Jenny-penny Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Synes name it har mye fint. Liker godt strikkekjoler og tunikaer. Ola-selekjoler med tights og genser under. Til gutter er det mye stygt, fatter ikke hvorfor ALT skal ha print på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå