Baby nr.2 i magen :) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Noen som vet hvor? Noen som har gode/dårlige erfaringer å dele?
AO3 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Jeg har vært på Medicus (Fertilitetsklinikken) to ganger - veldig koselige der.
Baby nr.2 i magen :) Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Hvor tidlig er det "vits" å ha UL? Jeg er bare 6 uker på vei, men er kjempespent
anjaslilje Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 medicus kan anbefales på det varmeste
Topp 10. Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hei, jeg er ikke fornøyd med medicus, tok 3d i uke 24 i forroge svangerskap. Klaget og fikk pengene tilbake da, så bra service sånn sett. Men vet det er en tidligere overlege som har begynt å praktisere privat på heimdal helsehus. http://www.kristinofferdal.no/ http://www.heimdal-helsehus.nhn.no/index.php?section=49
to_tette? Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Er det ikke i uke 6 hjertet begynner å slå? det kan man jo se på UL, og føle seg litt tryggere. hvis du er sikker på terminen din, kan du legge på 14 dager, og bestille UL f.eks i uke 8, så er du sikker på at du ikke kommer før uke 6 Selv skal jeg ha UL på Medicus når jeg er 9 1/2 uker, hadde egentlig tenkt å ha etter 10 uker, for da er embryonalperioden og fosterperioden begynner, organer osv. er ferdige og skal bare vokse og modnes resten av svangerskapet. Ca. rundt uke 8 begynner det å se ut som en baby. -Så det er litt forskjellige ting man kan tenke på hvis man vil ha tidlig UL bare for "moro" skyld -ikke det at jeg gjør det for gøy da, trenger betryggelsen. men har ikke hatt blødninger eller noe sånt skummelt
AO3 Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 Du må i alle fall vente til hjertet har begynt å slå! Det er jo også kjedelig hvis du ikke har kommet fullt så langt som du tror, og så har ikke hjertet begynt å slå enda likevel, og så blir man bekymret... Og ender opp med en UL til. Jeg var på UL da jeg var 8+6, og da var det en avlang liten bønne på 2 cm (derav kallenavnet "Bønna" som babyen fremdeles har i uke 35+5:) med et hjerte som slo, et stoooort hode og som såvidt hadde begynt å røre på seg. Jeg hadde nok ventet et par uker til hvis jeg hadde hatt mulighet, men dette var den eneste gangen jeg hadde sjansen til å dra, så da ble det som det ble.
Baby nr.2 i magen :) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. september 2008 Tusen takk for det . Kjempenyttig
Gjest Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 ALERIUs er helt fantastiske. God service og kjempe koselige folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå