Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Har en advents kalender liggende som skal broderes, har laga samme 3 ganger før, hehehe lite oppfinnsom, men den er så søt.Er til niesa mi.Akkurat nå er jeg litt svimskel, men når det gir seg har jeg ingen flere unskyldninger..... http://www.margaretha.no/butik/default.asp? Kom arbeidslyst......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Her skal du motstand finne:o)) Brodere når man er svimmel er kanskje ikke så lurt. Kan bli litt sånn samtidskunstpreg på det kanskje:o))
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hihi passa bra den der, iallefall nå... Gubben har krevd at jeg har stappa i meg jern piller, ser ut som jeg går på fylla... Orker ikke brodere heeeelt ennå...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Mitt råtips er å spørre Karomamma om hun kan hjelpe deg;-DDD ps: Jernpiller er ikke så dumt når man er i den formen;-D
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Må nok jøre selv...Har laget til alle tante barna mine, har planer om å lage til vesla også, meeen det var den arbeidslysten da...sukk... Jernpiller er ekkelt, Skal få tak i Hemofer jern, de tåler jeg...
♥Snulder Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Gudd løkk!! Hilsen ei som ikke har brodert ett sting på 20 år;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå