Gå til innhold

Gutten min er 18 dager - Albert, Jonas eller Ludvig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter utrolig med navn.. Han er brunøyd og selvsagt verdens fineste lille gutt :) Hvilket navn foretrekker du (og evt. hvorfor)?

Vi liker alle tre omtrent like godt.. Og klarer ikke "se" hvem han er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg liker Jonas best, synd det er så mykje brukt. Dei andre navna må eg desverre sei at eg ikkje liker.

Skrevet

Jonas, syntes jeg.

Vet ikke helt hvorfor, syntes det var best av alternativene dine:)

Skrevet

Ludvig:o)

Albert liker jeg ikke, og jeg kjenner så mange Jonas, derfor Ludvig.

Det synes jeg var veldig fint.

Han blir det navnet han får:o))

Skrevet

Ludvik/g synes jeg er penest da:)

fordi jeg ser for meg en skikkelig goooo liten å snill unge når jeg tenker på det navnet. jonas er så vaaanlig og albert synes jeg ikke er noe spesielt pent...

synes jeg da ihvertfall! :)

Skrevet

Favoritten er Jonas, det bare er det

Jeg synes Albert er litt stilig, men ser jo for meg einstein da, men det hadde sikkert gått fort over.

Ludvig havner på sisteplass, kanskje bare fordi det er litt fremmed for meg? Navnet er slett ikke stygt :)

Skrevet

Jonas er litt poppis, og Ludvig er mindre pent synes jeg. Liker Albert best!

Skrevet

Har mest sansen for Albert, jeg :) Et navn med økende popularitet vil jeg tro! Flott navn!

Skrevet

Jonas synes jeg er penest.

Skrevet

Ludvig er finest:) Særlig siden han har brune øyne

Skrevet

Jeg synes Ludvig var kjempefint! Kjenner en liten gutt som heter det, og han er bare nydelig!

Jonas synes jeg er oppbrukt, så det ville jeg aldri ha kalt ungen min, men nå er jeg ganske sær på det området, da...

Albert er også et kult navn, men ikke så kult som Ludvig;)

Skrevet

Albert

Har selv en ***** Albert

Skrevet

mitt forslag e definitift Ludvig, mitt lille nøste på 9 mnd er brunøyd og heter Ludvik Magnus;) han er jo så klart verdens flotteste lille gutt, mammas sjarmtroll...

Men jeg uttaler det medd K i slutten slik som man uttaler Fredrik på en måte vis du skjønner???

syns d var finere å det var mindre brukt;) tenkte faktisk i dag at kanskje vi heller skulle skrevet d med W i stede.. Ludwik..... men d så kanskje litt teit ut...

Jonas er mitt andre valg, prøvde å få en venninde til å velge Jonas, men han blei Benjamin;)

Lykke til, si hva d blir da;)

Skrevet

Jeg har alltid likt Jonas, og ønsker å kalle mitt neste barn det hvis jeg er så heldig å få flere barn (og det er en gutt... :) )

Grunnen er at jeg syntes det er et "godt" navn, kjenner ingen drittsekker som heter det, alle Jonas´er jeg vet om er snille gode mennesker. Er sjeldne jeg kan si det om et navn, men navnet Jonas forbinder jeg bare med gode mennesker :)

Skrevet

Tusen takk for svar så langt - tar gjerne i mot flere synspunkter :-)

Skrevet

Ludvig! Det er så sjarmerende.

Jonas er også flott, men så mye brukt nå. Albert er ok.

Skrevet

Veldig fine navn alle tre!!

Men MÅ jeg velge ett, blir det Ludvig. Syns det er nydelig! :)

Skrevet

Gratulerer med gutten:o) Jeg likte alle tre navnene, men Ludvig liker jeg best:o)

Skrevet

Ludvig!!

Jonas er som andre her sier - oppbrukt

Albert er helt greit det, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...