Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Jeg har vært hos legen på seks ukers kontroll etter fødselen i dag. Føler at timen var litt bortkastet. Han spurte hvordan det gikk og lurte på hva jeg ville ha av prevansjon. Det var det... Under fødselen ble jeg klippet og fikk mange rifter. Trodde han i hvert fall skulle sjekke det. Skulle jeg var litt mer forberedt slik at jeg kunne stilt noen spørsmål. Hva er rutine på disse kontrollene? Synes dere det er nyttig?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 hos meg så tokk de underlivs kontroll. men kan hende han tar dette her når du har bestemt deg for hva slags prevansjon du skal ha. hvis du skal ha spiral.er jo litt unødvendig å være der 2 ganger;)sikkert derfor han spurte deg om hva du skulle ha
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Tror det egentlig varierer litt fra lege til lege hvilken praksis de har på 6 ukers kontrollen. Min og spurte bare litt om hvordan det gikk, og om jeg ville ha prevansjon. Jeg var ikke fornøyd med dette, men visste jo ikke helt hva jeg kunne forvente meg av den timen, så jeg gikk til privat gynekolog noen dager senere. Han utførte en grundig sjekk av både arr etter sying, tok celleprøve, sjekket at magemusklene var ok og hele underlivet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå