lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 stortsett blir syk i helger/fridager eller når dere har masse jobb? Jeg blir alltid syk når jeg har fri. Har i år vært borte fra jobben pga egen sykdom 1 time da jeg måtte gå hjem 1 time før jeg var ferdig. Hadde en periode i vår da jeg jobbet utrolig mye, 130%. Når jeg da endelig hadde en helg fri ble jeg selvfølgelig syk, men mandagen var jeg frisk igjen. Det hender desverre innimellom.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Blir like gjerne syk når jeg skal på jobb som når jeg har fri..Men er jo typisk når en har presset seg lenge på jobb for så å ha en fri periode så blir en syk når en skal ha fri.. Var i en periode veldig mye syk, og det var veldig slitsomt..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 For å si det sånn, jeg blir bare syk når jeg har tid til å bli syk, selv om jeg jo ikke føler jeg har tid til å bli syk når jeg har noen dager fri.
mozell Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg blir alltid syk på de tidspunktene man helst ikke vil bli syk- som f.eks foran skole-/studieturer, eksamener o.l. De siste årene har heldigvis feriene fått gå i fred uten sykdom, men det blir vel dem som får unngjelde når jeg en gang får meg jobb (er student for tiden). Merkelig det der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå