Gå til innhold

Medisinsk abort? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt en medisinsk abort og ikke ett inngrep? Hvordan var det? Hvordan var smertene? Har vært igjennom to fødsler med rier uten smertestillende, og har sterke menssmerter fra før. prøver å forberede meg litt på hvordan det blir....

Håper noen kan svare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt jævlig, ikke gjør det.

Skrevet

Jeg har tatt 2 medisinske aborter og den siste var for en måned siden. Jeg hadde egentlig bestemt meg for kirurgisk abort denne gangen men turte ikke det.

Jeg syns ikke det var så ille. Ja det var vondt men ingenting i forhold til rier. Og det psykiske var ikke så ille. Jeg hadde bestemt meg for denne aborten og var "fornøyd" med det valget så jeg har ikke hadt noen vanskeligheter med det i ettertid. Hverken den jeg tok for 2 år siden og den jeg tok nå.

Men det er ikke aktuelt å ta abort igjen så nå vurderer jeg å sterelisere meg. Jeg skal ikke ha flere barn. Er fornøyd med mine 2.

Skrevet

Skjønner at det kan være vondt, men verre en rier kan det vel ikke være mente jeg og.. det å presse ut en baby på 3 kg er vel verre enn dette?! Har vært igjennom to fødseer jeg og

Skrevet

Huff,er riene så mye vondere? Er ikke dette litt individuelt? Begynner å grue meg litt til fødsel nå ja!

Jeg hadde en med abort for endel år siden, og fikk vannvittige magesmerter,kastet opp fordi det var så vondt. Men fikk en sprøyte,så forsvant smertene som dugg for solen! (sammen med balansen og fornuften,husker jeg følte meg helt ruset i noen timer)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...