--arkin-- Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 jeg jobber i 3 forskjellige barnehager og i de tre er det kun 2 stk som har reima dresser. Her inne synes jeg alles snakker om de reima dressen og at alle har. Jeg selv har også reima på min tuppe og har heller ikke sett at noen i hennes barnehage har det. Bare noe jeg har tenkt på når jeg har sittet å kledd på alle ungene;o)
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Aldri sett en Reimatec-dress jeg. Ingen jeg kjenner har hvertfall
Hufsla Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 bare mine unger i min barnehage som har det. Dvs minsten har reima og eldste har troll. Fått kjempemye skryt for trolldresen, den er definitivt best.
cherry coke Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Har aldri sett jeg heller. Og hadde aldri hørt om det før jeg kom inn her.
Libido- Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Ser det er mange her i bhg som har det. Men har kanskje litt med hva de selger i nærområdet å gjøre også.
--arkin-- Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 nei det er det jeg mener, har ikke sett andre med dette annet enn de to. Jeg ble vel påvirket her inne og kjøpte dette når snuppen begynte i barnehagen og nå har jeg bare forsatt å kjøpe den. Men er veldig fornøyd da;o) Men tenker bare om det er verdt prisen
mai mammaen til to Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 der jeg jobber er det mange som har reima dresser.. så da må det være mange dibbere der..hehe.. har reima til begge mine da..
Mille** Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Hahaha...nei her jeg bor går reimadressene unna som varmt hvetebrød. Jeg ble ikke tipset om reima her inne, ble tipset av ei venninne som aldri har vært inne på disse sidene. Mange som har reima dresser i barnehagen til snupp (både høst/vårdress og vinterdress), OG på skolen til eldstesnupp. Her oppi nord trenger vi varme, kvalitetsklær. ;o)
--arkin-- Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 jeg har heller ikke fått noen tilbakemeldinger om at snuppa sin dress er bedre enn de andre. Men så klart jeg merker jo forskjell på dressene, kvalitet osv når barna er ute.
--arkin-- Skrevet 22. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 22. september 2008 jeg bor i østfold, så det er jo ikke så veldig kaldt her nede. Mest sludd og slaps
Tommage♀♂ Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Har kanskje noe med geografi å gjøre ja. Her på vestlandet er ikke behovet så stort, er jo max -5 på vinteren, da funker det med varme regnklær. Snø ser vi jo knapt
hit og dit Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Om det er verdt pengene er eg usikker på. Ungen her har på seg janus ullfrote, og reflexdress til ein tredjedel av prisen(då tatt utgangspunkt i reimadresser som har vert nevnt koster 1800, reflex kosta 400). Ho holdt varmen fra ni om morgonen til fire på ettermiddagen, og det på ein svært sur dag, med litt regn og litt vind som avveksla kvarandre. Eg kjem aldri til å bruke mykje penger på ein reima, når reflex og ullfrote fungerer så bra.
Fire småtroll Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Langt mellom Reimadressene her på sørlandet også, tror jeg har sett en unge med det i barnehagen vi bruker... Det er jo sånn at Reima er best i test på kaldt snøføre, her som det er bart store deler av vinteren trenger vi en dress som er mye mer slitesterk i stoffet. Reima tåler ikke å bli klatret i fjellet med, tro meg jeg har testet, var hull i både rompe og knær før vi kom til jul....
Gjest Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Helt ærlig så har jeg ikke lagt merke til hva slags klær de andre barna har legger bare merke tild et om noen har akkurat likt som frøkna for da blir jeg litt obs på at jeg får med den det står Natalie i hjem.. Jeg har prøvd to andre dresser og har ikke vrt like fornøyd som med reima så derfor kjøper vi den..
Gjest hovedinnlegger Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Tror Reima er litt oppskrytt her inne. Vi har aldri hatt Reima, men Troll..
Gjest Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 Alle mine venninner kjøper reima eller troll, ingen av de er her. I bhg ser jeg mest reima faktisk.
Raych Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Bare et par stk i bhg til jentene mine også som har Reima. Har ikke det til våre heller. Våre har HH og Name It i tynndress, og Skogstad og Name It i vinterklær. Ser veldig mange HH dresser i bhg, eller danske merker og Name It:)
VerdensBeste Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 I barnehagen jeg jobbet hadde nesten alle på avdelingen reima dresser.. De er de eneste som holdt seg hele vinteren. Nå skal det jo sies at jeg jobbet på en friluftsavdeling da, og at vi var ute hele dagen, hele året. Men til barn som ikke er like mye ute så har det kanskje ikke så mye å si.
LegallyBlond Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 Har jobbet i barnehage, og det er snart 9 år siden jeg startet der og da hadde faktisk halvparten av ungene reima-dresser. Det var vel før dib ble til tror jeg... Ser mye reima jeg, tipper at langt i fra alle er barn av dibbere =) Bor på vestlandet og det viktigste for meg er at dressene tåler å bli våte! Selv om det ikke blir så kaldt så ønsker jeg at regntøyet blir brukt minst mulig, for det puster jo ikke så ungene blir klamme. Og av klær som puster så er det bare reima som har holdt helt tett. Troll har jeg ikke prøvd, blir den til neste år om reima ikke er slitesterk nok til en aktiv 3-åring =) Men vet at de fleste jeg kjenner som har reima har den av samme grunn som meg. Kun en av dem som er dibber (som jeg vet om da..).
Honningmelon Skrevet 22. september 2008 #21 Skrevet 22. september 2008 Når man henger her inne på DiB, så virker det som om "alle" har Reima eller Troll, men når jeg kikker litt rundt meg i bhg, så ser jeg jo at det er like mange andre dresser i bhg.
--arkin-- Skrevet 22. september 2008 Forfatter #22 Skrevet 22. september 2008 nei, ingen av dette er frilufts barnehager ser også at det går mye hh, name it,leketøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå