Gå til innhold

April: Heisan


vb-76

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet her inne på lenge, men er innom å leser litt innimellom. Utrolig at det er liv i denne klubben enda.. og folk formerer seg til den store gullmedaljen her inne leser jeg. Koselig det da.

 

Didrik er høyt og lavt.. et typisk hjertebarn...! som ikke klarer å sitte stille ett sekund!! Og skralva går i ett. Det er bare moro da, kommer mye rart og mye reflektrert ut av den gutten nå for tiden. Han har akkurat sluttet med smokk også, litt etter eget ønske, for det var vedlig spennende å sende smukkene avgårde til kaptein sabeltann. Bleia har han også sluttet med,, har ikke noe særlig med uhell lenger heller. så nå har jeg en stor gutt i hus! Veldig rart å tenkte på hvor fort tiden går.

 

Klem til dere alle her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!!!

 

Så koselig å høre fra dere igjen :o) Er Didrik ferdig med det som var av operasjoner og sånn nå, eller er det noe som gjenstår?

 

Og du har det bra også? Den gamle msn'en min klikket så om du skulle få lyst å skravle mer igjen så kan du bare legge meg til; [email protected] :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre fra deg!!

 

Tenkt mye på Didrik, flott å høre at alt er bra med han! Ja, de blir fort store når smokken og bleia blir borte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig å se deg her inne igjen. Tenker på Didrik titt og ofte jeg og - og hver gang jeg er på Aker brygge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja treffet vårt på peppes på aker brygge ja. Da var vi ganske mange! Vi klarte jo å møtes en del ganger, vi var flinke sånn. Veldig hyggelig var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...