Gå til innhold

kan jeg kalle meg fødeklar.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når det er 21 dager igjen??? er det sånn det er innpå her=) ??I så fall er jeg FØDEKLAR---JIPPI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er fødeklar..for ikke forandret nicket, kommer ikke inn på min side, men vi ble fødeklare i går :-)

Skrevet

YES så gøy å kunne kalle seg det. Men du? er det fredager du er en uke mer lissom?? altså på fredag er du 38 uker? fordi det er jo en søndag meg og deg har termin.... eg merket det her hin dagen. har alltid brukt fredager lissom.skjønner ikke hvorfor eg har gjort det..jaja. Leste og at du tror proppen har gått???Hvordan føler du deg ellers då?? Du kommer sikkert til å vinne over meg siden mens termin din allerede har vært hehe... så spennende då:) Har også hatt økt slim tror eg.også har magen sunket. i tillegg kjenner eg litt borring nedover men ikke vondt lissom. bare rart...har du mens murringer??

Skrevet

Jepp, jeg går over i ny uke hver fredag, så mine uker går fra fredage til torsdag :-) Tror det blir regnet sånn fordi man regner svangerskapslengden til å være 40 uker + 2 dager. Så hver fullgåtte uke er på en fredag, og terminen vår blir da søndag. Eneste logiske forklaring jeg har kommet fram til. Det er ihvertfall det som kommer fram på babyverden. Hver fredag ny uke :-)

Formen er sånn passe. Har masse kynnere, faktsisk begynt å bli litt vonde, ihvertfall sånn at jeg kjenner de godt, noen må jeg bare puste meg gjennom. Kommer i tak og setter seg i ryggen. Minner veldig om mensmurring. I kveld har de kommet med ca 10 min mellomrom, så det er jo håp at det eskalerer litt framover. Men, har hatt det sånn før, så det stopper sikkert snart. Hadde vært helt typisk. Men, ved kontroll i forrige uke var snuppa festet og klar til utskyting, så nå venter jeg baer på at kroppen skal bli klar.

Skrevet

oioioi...då nærmer det seg nok. det tror jeg. disse mensmurringene er jo et godt tegn. ihvertfall så langt som vi er kommet nå=). Håper du er innpå her selv med sterke smerter =P sånn at eg kan følge med deg hehe. masse lykke til ihvertfall...klæm

Skrevet

Skal holde oppdateringstråder...foreløbig har det ikke skjedd noe mer. Jeg og snuppa henger fortsatt sammen :-)

Du må si i fra om det skjer noe hos deg også, det er uansett en spennende tid framover. Føler jeg bare venter på at det skal komme et aldri så lite tegn på at noe skal skje, og blir nesten like skuffa hver gang det går over i intet. Men, det kan vel ha noe med at jeg er tung og lei nå. Vil vel igrunn bare ha hele graviditeten overstått.

Lykke til videre med siste innspurt du også. Klem :-)

Skrevet

Om du er fødeklar så får du lov hehe

Jeg har igjen 13 dager, og er langt fra fødeklar, så nicket får bli det samme enn så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...