Gå til innhold

Medisinsk abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tatt en medisinsk abort og ikke ett inngrep? Hvordan var det? Hvordan var smertene? Har vært igjennom to fødsler med rier uten smertestillende, og har sterke menssmerter fra før. prøver å forberede meg litt på hvordan det blir....

Håper noen kan svare....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt for jævli!!!!!!!!

ikke gjør det!!Smertene er uutholdelige....

Skrevet

Rier er INGENTING i forhold!!!!!!!!Det er barnemat!!

Grusomme smerter både fysisk og psykisk...føles som om du dør langsomt av smerter!!!

Tenk deg om før du gjør det. Du kommer til å bli helt ødelagt!!!!

Skrevet

Du får sikkert flere svar legger du det på anonym forumet slik folk kan svare anonymt.

Skrevet

Jaha... Når du gjorde det du da? Og hvorfor? Og hvor?

Ja jeg har tenkt og tenkt og tenkt..... Er ikke en 16 åring her som sitter å lurer....Jeg har bestemt meg.. Bare lurer på hvordan det er...

Skrevet

Har de samme erfaringene som neffi.

Har vært gjennom en lang og smertefull fødsel, men det er INGENTING i forhold til dette...

Det er virkelig ikke samme typen vondt som rier eller menssmerter, det er smerter som er helt grusomme og MYE værre å takle.

Beklager hvis vi skremmer, men det er like greit å være forberedt...

Skrevet

Ikke hør på neffi da! Hun er jo bare en uempatisk abortmotstander.

Jeg har prøvd det selv, og syntes virkelig ikke at det var noe ille. Du får jo smertestillende, og det som skal ut er ganske lite i forhold til en baby;)

Men nå var dette ganske kort tid etter at jeg hadde født, da. Så mulig jeg var litt "utvida" eller noe;)

Lykke til!

Skrevet

Jeg har tatt medisinsk abort og syntes det var helt grusomt. Det psykiske kom i ettertid, men for meg der og da kjentes det ut som helt for jævlige mensensmerter. Fikk jo smertestillende, men de varte jo ikke så lenge. For meg funket heller ikke paracet eller paragin forte( er det ikke det det heter?) så jeg måtte få en slags sprøyte i rompa:P Det var det eneste som funka for meg. Jeg holdt på og svime av og følte jeg måtte spy når jeg skulle på do, så vondt syntes jeg det gjorde. Men det er sikkert induviduelt.

Jeg fødte har bare født med keisersnitt så kan ikke sammenligne med noe rier eller noe...

Skrevet

Jeg har ei jente på 7 mnd så er ikke så lenge siden jeg heller fødte, kanskje det er med på å hjelpe? Trengte ikke mer enn lyst gass i fødselen for jordmora sa jeg hadde høy smerteterskel pga mye menssmerter gjennom livet. Uff håper det ikke blir så alt for ille... Er så pysete...

Skrevet

tror nok heller det blir mye verre ettersom det ikke er lenge siden fødsel....ting har ikke grodd enda og blir lett revnet opp igjen....

Kommer nok til få ENDA VERRE smerter....huff og huff...stakkars deg.. kommer til å blø ihjel,

Skrevet

Ja ja neffi du har det ikke bra om dagen hører jeg... Er du imot abort kan du vel heller bare si det... Sorry, du får prøve deg på noen andre.... Blø ihjel.. hehe hvor dum tror du jeg er?.... hehe hehe hehe

Skrevet

Mulig jeg er litt uvitende, men mener du abort med piller?

Det hadde jeg ca.5mnd. etter fødsel.

Sov godt hele tiden jeg, de måtte vekke meg for å si at jeg kunne gå hjem.

Det jeg fikk beskjed om var at når man var så "nyfødt" så pleide det ikke å være noe problem.

Ta imot paralgin forten du og legg deg til å sove!

Skrevet

Neffi, det er langt forbi leggetiden på mentalinstitusjonen du bor på, så nå kan du være snill pike og legge deg før du blir dopet ned og stroppet fast. Ikke det at noen egentlig har noe i mot det...;-)

HI; ikke hør på gærningen her, hun er fanatisk abortmotstander. Jeg kan ikke svare deg på dine spørsmål, men noe sier meg at denne dama overdriver noe forferdelig. Jeg har selv hatt to MA'er og prov.abort (medisinsk) blir som en slags spontanabort, og jeg har ikke vært døden nær av smerter når jeg har mistet.

Det er et abortforum her (eller på www.barimagen.com) og jeg tror du finner mye mer info der.

Lykke til, håper du gjør det som er best for deg og tar en beslutning som du kan leve med.

Skrevet

Takk for svar Eve Dallas.. var godt å høre... første fødselen min var for 2.5 år siden, så kroppen har vært igjennom en del de siste årene. Skjønner jo det er forskjell fra folk til folk da... Vi får krysse fingrene og håpe det beste... Ingen vei tilbake nå uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...