Gå til innhold

Jeg er skikkelig lei av bilsetejakten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I bilen kan det ikke monteres bakovervendt sete med noe annet enn isofix, fordi forsetene er så fancy og det er no elektronikkgreier jeg ikke forstår meg på.

Så derfor vil jeg ha et bakovervendt sete, med isofix, hvor du kan bruke 5-punktsseler utover 18 kg. Noen som vet om det i det hele tatt eksisterer? For jeg er dødslei av å prate med butikkansatte som sier en ting, men når jeg dobbeltsjekker med fabrikanten viser det seg at det de sier er feil.

*grrrrrr*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britax har mener jeg... Hvis jeg ikke tar helt feil..

Skrevet

Det eneste jeg finner av britax har 5-punktsseler som kun er godkjent opptil 18 kilo...

Skrevet

izi combi kan vel fås med base, men eg vet ikkje heiilt om d går kun opp t 18 kg... eg ska snoke litt på nettet for deg eg, men d kan jo ikkje brukes med vanlig sele etterpå, men MÅ du det?

Skrevet

Det tror jeg ikke finnes.

Besafe har kune en isofix stol, og den fremovervendt.

Har til dd ikke set en isofix stol som du kan ha begge veier.

Hadde jeg vært deg ville jeg gått for en bakovervendt isofix stol, feks akta sin duologic.

Skrevet

Recaro har seter som går over aldersgruppene, også bakovervendt.

Jeg vet Recaro Monza har isofix. (seatfix, dev integrert isofix, ikke base ved siden av)

Men jeg tror ikke det har 5punktssele etter 18 kg, tror egentlig det ikke har det i det heletatt og heller ikke er bakovervendt.

Recaro Polaric kommer med base og er bakovervendt, men er vel opp til 18 kg.

Har du sabla svære unger eller no?

Skrevet

Hva med Britax multitech setet, trodde det skulle gå til 25 kg? Men mulig jeg også er feilinformert av butikkansatte =)

Acta graco duologic skal vel også gå til 25 kg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...