Sånn kan det gå Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Ylvis møter veggen - sinnsvakt... *ler*
Frosk1 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Ja det er morsomt, for en gangs skyld så kan man le , selv om man ser på alene,,,
skorpionfruen Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 KANONGØY, lo fra begynnelse til slutt forje gang. Gleder meg skikkelig!
Sånn kan det gå Skrevet 22. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2008 Jeg så forrige gang og _vannvittig_ er vel det mest dekkende ordet. *ler*
Sånn kan det gå Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Virkelig en livsforlenger det der ja, og god trim for magemusklene. *ler*
Gjest Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Hysterisk morsomt... ) Er stor fan av Ylvis brødrene... de må jo være norges morsomste.. ) Nå er reklamen over.... )
Sånn kan det gå Skrevet 22. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. september 2008 Tjoff - er utmattet av latter jeg... Anbefaler de som gikk glipp av det nå å få med seg neste... :-D
cherry coke Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Enkel underholdning! Men utrolig morro!! Sjeldent jeg ler HØYT når jeg er alene, men dette er virkelig komisk=)
Ella78 m/ A&M Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Fantastisk latterlig... Kostymene er ubetalelige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå