ano123 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Er det noen her som har tatt en medisinsk abort og ikke ett inngrep? Hvordan var det? Hvordan var smertene? Har vært igjennom to fødsler med rier uten smertestillende, og har sterke menssmerter fra før. prøver å forberede meg litt på hvordan det blir.... Håper noen kan svare....
Thessa og Bebbis Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Jeg hadde en medisinsk abort i følge av et ødelagt foster for noen år siden. Jeg synes det var en veldig "fin" opplevelse, i forhold til det det kunne vært. Jeg var på Sarpsborg sykehus og de var så utrolig nydelige der. Ble lagt på et tomans rom, med gardin mellom oss. Fikk to kapsler jeg skulle føre opp vaginalt, deretter bare ligge å vente. Tror jeg var der i 4 timer jeg. forresten, 2 dager før fikk jeg også to piller jeg skulle svelge. Det hele gikk greit, fikk smertestillende og hadde ikke mer enn en normal mens. Men jeg hadde blødd endel på forhånd da. Fikk også mat og drikke og sov masse :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå