Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 hva gjør de? hva kjenner du under selve trekkingen og i etterkant? vondt? SKAL TREKKE OG ER LIVREDD!! er en tann litt langt bak.. men ikke vidsomstannen..
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Har bare trukket visdomstenner i voksen alder, men konseptet er vel mye det samme bortsett fra at disse sitter dypere. Kjente fint lite, bortsett fra at det dro litt i kjeven, grundig bedøvet selvsagt. Vondt samme kveld, ømt dagen etter, sånn guffent hull i gommen som man bare måååå pirke i med tunga en stund. Helt greit, synes i grunn det er mer ubehagelig å rotfylle.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 ok... tusen takk for svar pila:) tannlegen sa jeg skulle rotfylle, (hull ned til nerven) men det nekter jeg.. uff. men jeg kan vell selv bestemme om det blir trekking el. rotfylling vell? eller? HI
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Aner ikke. Tannlegen kan sikkert nekte å trekke en tann hun mener ikke bør ut, men det ser du jo. Rotfylling er helt til å leve med det også - men jeg synes ubehaget i etterkant varer lenger enn ved trekking. Muligens fordi man ikke får paralgin forte etter en rotfylling, hehe. Bedøvelse er cluet, og skjønt det kan være ubehagelig å få satt den er det jo veldig fort gjort.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Å fy faen stakkars deg!!!! Trøst deg med at du kan be tannlegen om valium. Men gjør det i god tid. Jeg visste ikke om det og hold på å daue. Tannlegen skulle aldri komme seg hjem fra jobb den dagen for jeg nekta og nekta i timesvis før han fikk trekt den bloody tanna...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 ok. tror jeg skal ringe tannlegen min i morgen og høre.. jeg var til en privat tannlege han sa jeg kunne velge.. men aner ikke hva de kommunale sier.. uff.. tusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Men i all verden...valium og andre tabletter? Hvorfor det? Jeg har tannlegeskrekk selv, og jeg har rotfylt og trukket visdomstenner samtidig. Trengte ikke tabletter etterpå. Og jeg ser på meg selv som en pyse når det gjelder tannleger altså. Og, nå når jeg har gjort begge deler, tror jeg at rotfylling er myyye bedre enn å trekke en tann som kan reddes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå