LoVeLaDy med spire i magen:) Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Lurer bare på en ting... har veldig mye menssmerter på ettermiddagene for tiden. Kjenner ingenting mens jeg er på jobb, men med en gang jeg setter meg i bilen når dagen er over. Dette varer omtrent hele kvelden. Har lit kynnere også, men det er vel vanlig, men er det normalt å ha mensvondt? Er 23 + 2
*Super*Mamman* Skrevet 23. september 2008 #2 Skrevet 23. september 2008 Mensensmerter er ganske så normalt ja. Har i alle mine 3 svangerskap "slitt" med slike smerter. Har vært innmari sterke noen ganer også, og har vært redd for at det har vært noe galt.. Men alle jordmødre/leger jeg har sbakker med, sier at dette er helt normalt:)
mamman til Maya Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 Ja helt normalt. Jeg var over 14 uker på vei før jeg forsto at jeg var gravid denne gangen. Trodde hver dag at nå får jeg mensen.... Men det blir nok lenge til neste gang )
LoVeLaDy med spire i magen:) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2008 Høres bra ut:) da slapper jeg litt mer av, takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå