Gå til innhold

og så ble jeg gressenke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg gress enke på den 3 uka og har 3 uker igjen fikk jeg beskjed om av min mann som er ute på jobb i bergen (bor i fredrikstad).

Forrige uke begynte greit nok med det vanlige (nb, se giid jeg var en blekksprut) men fikk denne gangen hjelp av mamma som kom og kjört nr 2 i barnehage så jeg slapp det i det minste.

Nr 1 var seg selv lik og alt gikk i dass...

Var hos legen og fikk konstantert mild födselsdepresjon og fikk beskjed om å stresse mindre... Ba han leve mitt liv ei uke og så fortelle meg hvordan i all verden jeg skal klare det.... he he he..

torsdag kveld ble både jeg og nr 1 akutt syke med höy feber og vond hals og med tvillinger som skriker til 4 på morgenen skinte ikke akkurat solen, så min mamma måtte nok en gang komme og redde livet mitt (og ungenes... hehe). Hun ble hele natten og hadde kun fått sove 3 kvarter stakkars kvinnmenneske.

Jeg og nr 1 dro til legen hvor det ble konstantert 40 i feber og alvorlig halsbetennelse, så det var rett på penicillin og beskjed om å kutte ut amming i 1 mnd.

Min sönn tåler absolutt ingenting av det jeg spiser, kunne ikke engang spise brödskive med kokt skinke og drikke vann!!

Så siden torsdag er jeg redd jeg må si at jeg pumper melk som jeg må kaste (!!!) og mine barn får erstatning på flaske... jeg pumper som besatt så jeg ikke skal miste melken og om litt over ei uke kan jeg begynne å spare på melken så de har til gröten og sånn og det er litt deilig for da er jeg ferdig med penicillin kuren.

mamma kom og kidnappet tvillingene fra lördag til söndag slik at jeg og nr 1 kunne få lov il å väre syke og ligge is engen nesten hele dagen og selvom jeg savnet mine to små, var det UTROLIG deilig....

vi er på bedringens vei nå og har vår förste feberfrie dag idag.

og det hörer med til historien at mine to yngste sover bedre om natten nå, men min nr 2 er fortsatt listende inn i dobbeltsenga på natten.. hehe..

men av to onder velger man uansett å sove.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner at du har det slitsomt for tida !! Er mannen din ofte borte?

Det er jo tungt i seg selv å ha tvillinger og et barn til når man er to hjemme....... Vi har heldigvis vært friske alle sammen, og mannen min har hatt tidskonto og vært mye hjemme de 4 første mnd.

Håper dere blir friske fort!

Jeg bor i Saltnes, har tvillinger på snart 5 mnd og ei jente på 4. Hvor gamle er dine.

god bedring

klem fra

Skrevet

hei du-!

han har vel alt i alt en reiserute på ca 200 dager i året, men det svinger veldig opp og ned. hehe..

jeg er frisk nå, men har søsteren min her boende mens han er borte så jeg ikke skal havne på veum for det går ei kule varmt noen ganger. Er helt segneferdig når kvelden kommer og det er nattan.

mine barn er på 5.5 år, 18mnd og tvillingene er 9 uker...

Skrevet

Det var 4 tette, det !!!!!! Trodde jeg hadde det travelt...... :) 200 dager, det er ganske mange dager for deg å være alene med fire små. Er tvillingene dine enegga?

Skrevet

nei, de er nok ikke det. Er en av hver så...

jeg har vært nødt til å ha familie hos meg hver kveld for å hjelpe meg med kveldsstell av de 3 yngste ellers går det ikke. hehe,,,

inatt fikk jeg ikke lagt meg før klokken 5 idag morges fordi min aller yngste ville ikke sove, og når hun uikke vil sove, skal ikke jeg få lov heller. og så har jeg hun på 18 mnd som skulle opp klokken 7, så dagen har gått i ett...

Hurra for høstferie på skolen eller no` , for her har jeg den eldste hjemme nå som er midt i den verste trass du-bestemmer-ikke-over-meg-verdens-verste-mamma-alderen... he he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...