mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 altså, sliter med en vond rygg som ikke later til å bedre seg.. legen snakket om omskolering, men til hva?? er utdannet hjelpepleier, å det er ikke noe jeg kan gå tilbake til enda i allefall. men må jo ha en jobb. tips til hva man kan utdanne seg til uten at det tar alt for lang tid, å ikke er alt for krevende? hehe, litt slitsomt med studier å 5 barn ) leste litt om sosionom. hadde passet meg perfekt egentlig, men må da være borte fra barna hele uka da det vil bli over 4 timer med reising pr dag.. (må studere i trheim) å dessuten var lønna mye mindre en det jeg har nå.. sukk.. ikke enkelt dette.. men takker for alle svar:)))
Kamomille Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Kommer jo halt ann på hva slags ryggplager du har da. Nabge sosionomer har jobber som innebærer mye gåing og ståing, så da kan det også være greit med en sterk rygg.... Husk at du ikke nødvendigivs får utdanning selv om du blir innvilget yrkesrettett attføring......... Dersom du skal ta en utdanning, så velg både en utdanning som fører til en jobb du vet du vl klare fysisk samt en jobb du vil trives med over tid. Husk at du kanskje skal gå 3 år på skole, så velg noe du er sterkt motivert for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå