gullet og prinsessen Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 hei! jeg hørere ikke til her lenger, men må spørre dere om råd... jeg hedde mensen for 10 dager siden, og i går begynte jeg å blø igjen.... går på merlicon p piller, og har vert flink å husket de.. pluss at jeg har vert mer eller mindre sengeliggende med migrene i dag, pleier aldri å ha det. hva er dette? bør jeg kontakte lege???
Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 23. september 2008 #3 Skrevet 23. september 2008 kontakt lege! Dette kan være bivirkninger. Ring du. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå