Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Gode eller dårlige erfaringer? Tror jeg må sette inn en sånn, men vet ikke så mye om bivirkninger... Noen som kan hjelpe?
PopUp Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hadde i 1 år. Blødde ikke noe før de tre siste mnd, og da var det hver dag. Skikkelig PMS og vektoppgang... Men utover det, gjorde den jobben sin ;o)
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Mer Pms og vektoppgang er vel det siste jeg trenger, men jeg vil ikke ha flere barn heller...
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Hadde og i 1 år. Merket ingen forskjell. Mensen kom og gikk som vanlig, ingen vektøkning, ikke humørsyk, o.l. Så jeg var fornøyd. Brukte 1 år på å bli gravid etter at jeg tok den ut. Om det var pga hormonene i spiralen, får jeg aldri vite...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Jeg er superfornøyd med min hormonspiral. Har ikke mensen lengre, og blir heller ikke PMS. Jeg satte den inn pga ekstrem pms, den anbefales mot det. Har fått .litt kviser, men ikke gått opp i vekt. Ikke mistet sexlyst, ei heller humørsvingninger, hvilket jeg hadde mye av med pillen.
Hufsla Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 ikke mer mens og trenger ikke huske på å ta piller. Har tendens til uren hud, men det har jeg alltid hatt. Jeg er veldig fornøyd med min, skulle bare ønske den ikke var så sikker. Jeg har nemlig lyst på en unge til.
Gunda Gråtass Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Jeg er fornøyd, men har bare hatt den i ca 4 mnd. Har ikke hatt noen bivirkninger enda ihvertfall...
vårspiren Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Jeg har hatt denne i litt over et år nå. Er godt fornøyd. Lite mens en sjelden gang. Det var ubehagelig å sette den inn, samt den første tiden etterpå. Men så fort det har gått et par dager er det meste som før :-)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Hatt den i snart 2 år nå, og ikke merket noenting Bortsett fra null blødninger da:-) eller... har hatt noen dråper nå og da, men overhodet ikke noe å si på det!
*Rutletutt* Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Har hatt min i ca 10 mnd nå - STORFORNØYD! Har ikke mensen lenger og ikke mensevondt eller pms. Kjenner litt murring ca en gang i mnd....men jeg slet SKIKKELIG med mense-og elsmerter, så jeg er overlykkelig. Deilig å ikke blø, for jeg blødde veldig mye før. Har ikke lagt på meg av den heller;o) Deilig å slippe p-pillene:o)
Gjest Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Hadde blødning i 6 mnd og null sex lyst , pluss migrene ...Men jeg veit om mange som er strålende fornøyde .Bare prøv den ,den er visst super kan en bruke den.
mamma`n til 3 gutter Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Jeg har veldig bra erfaring. Har hatt den i over et år.. ingen plager, ingen mens... kanskje litt mer uren hud, men ikke noe som er plagsomt!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Har hatt den i litt over 3 mnd og er strålende fornøyd. Sleit litt med uregelmessige blødninger første halvannen måneden,men etter det har jeg kun hatt ett par bittsmå blødninge rmed 4 ukers mellomrom. Nok med truseinnlegg:-) Ikke har jeg vondt en gang heller, jeg hadde sinnsykt vondt i magen ved mens før spiralen. Og sexlysten som var så og si borte når jeg gikk på piller, har kommet tilbake:-)
Gjest mphs Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Satte den inn for 3,5 mnd siden. Hadde vondt i maven og ryggen i 3 dager etter innsettelsen, så småblødninger i 3 mnd og har fått mensen for 2 gang nå. Ungen er bare 5,5 mnd og får bare en liten porsjon grøt 1 gang for dagen og resten mye mm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå