Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Lån med betalingsanmerkninger... får jeg det? Skal betale gjelden som har gitt meg disse. Hvor bør jeg søke? Har god inntekt- er bare surrete og vært alvorlig syk. Ting har gått litt i stå...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hva du enn gjør: ikke ta opp forbrukslån for å dekke gjeld. Er sikre veien nedenom og hjem...
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Du er klar over at du aldri blir kvitt betalingsanmerkningene selv om du betaler? Lønner seg likevel å betale seff. Men kan bli vanskelig å få nye lån pga anmerkninger.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 De SKAL Slette når du har betalt. Basta. Og gjør de ikke det, så ringer du og KREVER at de gjør det. Å ha betalt gjelden sin er som å ha sonet en straff man er dømt for.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 De skaffer seg alltid den infoen de vil ha når det gjelder anmerkninger eller tidligere anmerkn - betalt eller ikke betalt. Har jobbet i bransjen, og dette er vanlig prosedyre.
Hyacinth Bucket Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Det finnes hjelp å få! Ta kontakt med Bank2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå