sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Når kjente dere liv i deres andre svangerskap? Kjente dere liv hver dag etter det? jeg kjenner liv, men er ikke sikker på om jeg kjenner det hver dag, bør jeg følge med på det allerede nå?
Mayken Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Ser du har termin ikke så lenge etter meg. Jeg er 16+6 og har kjent liv daglig siden uke 15 en gang. Er egentlig alt for tidlig å skulle følge med på liv daglig ennå, er vel ikke før etter uke 20 en gang. Men jeg kjente liv tidlig med snuppa sist også, så jeg er ikke overrasket over å kjenne så mye liv nå. Kanskje jeg er lengre på vei enn jeg tror? Skal på ul 1.okt
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Stemmer.. jeg er 15+5..så er tidlig! Forrige gang kjente jeg ikke før jeg var på ordinær ul, da først skjønte jeg hva som var liv, ble ikke oppmerksom på det før jordmora spurte om jeg kjente liv...;-) Ikke greit når jeg var førstegangs og ikke ante hva jeg skulle kjenne etter. Tror ikke jeg hadde tenkt over det før heller. Men, nå derimot, nå ha jeg kjent etter leeeeeeenge! Kjenner det faktisk best dersom jeg sitter....
Mayken Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Kjenner det best når jeg sitter jeg også. Får av og til skikkelige blærespark, greit å ikke sette seg med full blære..hehehe
en av hver Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Andregangs, og kjente liv i uke 16. Men det viste seg senere at det nok var tidlig i uke 17. Kjente hver dag etter det.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Heia Jeg kjente liv veldig tidlig denne gangen, var 11 +4 da jeg kjente liv første gang, og har kjent liv hver dag siden. Er 22 uker i dag. Men kanskje det har noe å si hvordan ungen ligger?( Kjente liv tidlig med 1 også da. I uke 15!) Han er helt vill der inne, ikke rytme i det hele tatt, hyper 24 timer døgnet, vanskelig å få sovnet. Men han tar skikkelig av etter et iskaldt glass vann.
ljre Skrevet 23. september 2008 #7 Skrevet 23. september 2008 hei. er 2.gangs, venter tvillinger, men kjente ikke liv før ca uke 17/18. Kjenner nå liv daglig og er i uke 20
Faylinn Skrevet 23. september 2008 #8 Skrevet 23. september 2008 Kjente liv fra ca 16 fullgåtte som sist, men ikke hver dag med en gang. Har morkaka foran. Kjenner det sjelden foreløpig, kanskje bare om kvelden når jeg har lagt meg hvis jeg ikke sovner med en gang. Er nå ca 19 uker.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #9 Skrevet 23. september 2008 Ca uke 17 kjente jeg helt sikkert liv. Kjenner nesten daglig, men er jo ikke så veldig hardt da... Første gang kjente jeg ikke før uke 21.
baby igjen Skrevet 23. september 2008 #10 Skrevet 23. september 2008 jeg kjente også liv tidlig denne gangen, så tidlig at jeg spekulerte i om det virkelig var mulig. det jeg kjenner i dag (16+4) kjennes akkurat likt ut, så derfor har jeg svakt konkludert med at jeg må ha kjent liv i uke 13 denne gangen.... i tillegg er det på akkurat samme plassen....... hva mener dere, er det mulig????? fostret er jo kun 7 cm da? jeg venter barn nr 3.
L1981 Skrevet 23. september 2008 #11 Skrevet 23. september 2008 Jg kjente d første sparker i uke 15... Ikke hver dag etter d... men nå kjenner jg d hver dag, spes om kveldene etter jg har lagt meg og ligger på¨ryggen. Kjenner d ellers best når jg sitter jg og:) Er nå litt over 17uker. Er så deilig følelse når du kjenner d er liv inni der:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå