*bokormen* Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Som godt voksen ble jeg i dag nødt til å kjøpe angrepillen på apoteket.. Har tatt den og føler meg helt som vanlig. Hva kan jeg vente meg? Jeg var veldig uheldig i går med en sprukket kondom.. Og jeg blir såå lett gravid. Kommer jeg til å bli dårlig? Hva kan skje? Jeg haaaaaaater å ta piller, selv paracet, så dette er ikke gøy :-( Håper noen kan svare..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Dette går så bra så! Har tatt de MANGE ganger uten noe særlig bi-virkninger. Litt kvalm kanskje, men ikke mye. Mensen kom nestegang når den skulle og alt var bare velstand.
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 "Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Endokrine: Brystspenning, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, uregelmessige blødninger. Gastrointestinale: Kvalme, diaré, brekninger, smerter i nedre del av maven. Øvrige: Hodepine, tretthet, svimmelhet."
Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 tror kanskje det varierer veldig fra person til person.. jeg har tatt angrepillen da jeg var for 4-5 år siden.. og kjente ingen bivirkninger... men gravid blir du nå ikke... jeg blir også lett gravid.. :-p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 tjo, om egget alt er befruktet og har festet seg så kan hun bli gravid. det er jo ikke noen abort-pille. hehe. Sansynligheten er vel liten om du hadde sex i går og tok den i dag da men.. Om egget er blitt befruktet og du har tatt pillen så fester det seg ikke, og da blir man jo ikke gravid. hehe.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Hvorfor har du tatt den MANGE ganger som du selv sier??? Bruker du ikke vanlig prevensjon???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå