Gå til innhold

erfaringer med angrepillen? Vær så snill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som godt voksen ble jeg i dag nødt til å kjøpe angrepillen på apoteket.. Har tatt den og føler meg helt som vanlig. Hva kan jeg vente meg?

Jeg var veldig uheldig i går med en sprukket kondom.. Og jeg blir såå lett gravid.

Kommer jeg til å bli dårlig? Hva kan skje?

Jeg haaaaaaater å ta piller, selv paracet, så dette er ikke gøy :-(

Håper noen kan svare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går så bra så! Har tatt de MANGE ganger uten noe særlig bi-virkninger. Litt kvalm kanskje, men ikke mye. Mensen kom nestegang når den skulle og alt var bare velstand.

Skrevet

"Bivirkninger: Hyppige (>1/100): Endokrine: Brystspenning, forsinket menstruasjon, kraftig menstruasjon, uregelmessige blødninger. Gastrointestinale: Kvalme, diaré, brekninger, smerter i nedre del av maven. Øvrige: Hodepine, tretthet, svimmelhet."

Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

tror kanskje det varierer veldig fra person til person.. jeg har tatt angrepillen da jeg var for 4-5 år siden.. og kjente ingen bivirkninger...

men gravid blir du nå ikke... jeg blir også lett gravid.. :-p

Skrevet

tjo, om egget alt er befruktet og har festet seg så kan hun bli gravid. det er jo ikke noen abort-pille. hehe. Sansynligheten er vel liten om du hadde sex i går og tok den i dag da men.. :D Om egget er blitt befruktet og du har tatt pillen så fester det seg ikke, og da blir man jo ikke gravid. hehe.

:D

Skrevet

Hvorfor har du tatt den MANGE ganger som du selv sier???

Bruker du ikke vanlig prevensjon???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...