siggen2 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 noen som har erfaringer?og gode råd?tror kanskje jeg har det......
siggen2 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2008 fordi jeg klør veldig og hud legen min tror det.....
juliogdesember Skrevet 23. september 2008 #4 Skrevet 23. september 2008 hei. Jeg har lichen sclerosus og har hatt det i mange år. Venter mitt andre barn nå. Kløe betyr ikke automastisk at du har lichen sclerosus. Her er en flott nett side du kan se på og vurdere dine sypmtomer opp mot og få mye bra informasjon. http://www.lichensclerosus.org/ Jeg fikk diagnosen av min hudlege. Hadde planlagt keisersnitt sist og blir det også denne gangen.
siggen2 Skrevet 23. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2008 hei-og halleluja-endelig en i samme båt-kanskje:) skal lese linken nå-men har lest mye om det i det siste....har også mange andre symtomer! hvordan er hverdagen din med sykdommen?er så redd for at det altid skal være sånn,ødelegger masse for sex livet-som jeg er avhengig av,hehe! er keisersnitt pga sykdommen? jeg fikk symtomene ca 6 mnd etter siste fødsel-har haste keisersnitt før det igjen! tusen takk!
siggen2 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 er du der? har så mange spørsmål.....hva du behandler deg med,og om du gjør det når du er gravid?og om det er grunnen til keiser snitt og om det er farliig for fosteret?har du ellers gode tips? på forhånd takk:)
juliogdesember Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 hei. Jeg tenkte å sende deg en PM istedefor å skrive her, men fikk det ikke til. Har du fullt minne på innboksen din?
siggen2 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. september 2008 hva er det?personlig mail?det vil jeg gjerne ha-men tror jeg har svart nei på min profil...skal sjekke....hadde jo vært helt topp:)
siggen2 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2008 det sto at postkassa mi var tom....fant ikke ut hva som var galt-søren!!! forslag?vil så gjerne vite mye mer:)
juliogdesember Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 hei. når du logger deg inn er det en liten firkant der det står profil. inni den firkanten står rediger profil. Når du har kommet inn der krysser du av for at du ønsker personlig meldinger. Så kan vi sende Personlige meldinger ( altså en PM :-) ) til hverandre istede for å skrive her. Blir for mye personlig informasjon for meg å skrive her.
siggen2 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2008 nå skulle det virke-hurra-har sendt meld til deg også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå