Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2008 #26 Skrevet 23. september 2008 Tøff dame som kommer til å kose seg glugg i hel med attpåklatten. Og som har barnevakter i orden, og som har roen på seg til å kose seg og nyte den lille. Ikke ei som trenger å slenge dritt og forsvare seg med nebb og klør sånn som mange unge gjør;-D Har en attpåklatt selv og jammen er det annerledes enn da jeg fikk første som 21-åring, selv om jeg var en god mamma da også, om enn bare fryktelig mer uerfaren;-D Gratulerer til Trine Haltvik - du er tøff:-)
OsloMor Skrevet 23. september 2008 #27 Skrevet 23. september 2008 Så bra for henne da, en ekte attpåklatt:)! Hun er nok bedre rustet en mange oss for en fødsel i sen alder, mamma fikk meg da hun var 41 år og var blandt de sprekeste og aktive foreldrene der hvor vi vokste opp.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 23. september 2008 #28 Skrevet 23. september 2008 Moren min var 47 når hun fikk siste, da broren min og jeg var 15 og 12 år. Det var ikke planlagt, men abort var ikke noe alternativ for henne. Det har gått helt fint det!
flashdancepants Skrevet 23. september 2008 #29 Skrevet 23. september 2008 Tror det blir mer og mer vanlig med mødre over førr. Men det har jo alltid forekommet -- farmor var 42 da hun fikk pappa. Ikke så sjokkert, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå