Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Riktig jeg har ganske brede skuldere og jeg kan ikke bruke topper uten stropper.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Og bruk ikke halter-neck iallefall. Det blir man enda bredere av.
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2008 Nei, halterneck`en er jeg klar over.. =)
Gjest Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Hmmmmmm, nei er ikke heeeelt enig der. Jeg har ganske brede skuldre (lett for å se ut som en bodybuilder ja) og jeg fant en kjole uten stropper som jeg så normal ut i ) hehe... Jeg mener det kommer litt an på resten av kjolen hvordan man ser ut enn bare stropper eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå