Corneli@ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hjelp, jeg blir gal.Negative tester, ingen mens selvfölgelig böttevis med symptomer, og jeg er nå fire dg over IKM, eller det jeg trodde var IKM, helt til jeg innså at syklusen trolig ikke er til å stole på. Startet friskt i förste pp med 28 dagers syklus, så 30, så 32. Det er ikke godt å vite hva man skal ende opp med her. Men det hadde värt så godt å ha en slags referanse. Jeg har hört nevnt her inne en del som har slått ut sent på tester. Hvor sent har dere fått positiv test? Veldig glad for svar i denne frustrerende ventetiden. Og for övrig: Lykke til, alle dere an dre frustrerte, utålmodige sjeler:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå