Me & Ne Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Tenkte å lage til lunch,med kylling og bacon på noen og spekeskinke på noen. Men, hva slags majonesblanding/dressing/sennep er best til kylling? Har lyst på noe med mye god smak i,gjerne hvitløk. Og samme sp mål til skinka egenlig,men passer kanskje ikke så godt med hvitløk der. Noen ideer her? :-)
overkill Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Eg syns både tzatsiki og pesto passar til både skinke og kylling. Elles er det godt med vanleg kvitlauksdressing til kylling og bacon. Til spekeskinke er det godt med soltørka tomatar og fetaost (treng ikkje dressing då).
Den lille blå smurfen Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg lager kylling sandwich med bacon. Deler kyllingfilet i tynne skiver og steker bacon. Så steker jeg halvstekte baguetter, og deler i to. På dem smører jeg en blanding av en halv boks rømme, 1 ss karri, salt og pepper og en halv finhakket løk. På med salat og kyllingen + baconet. Er bare sååå snadder:-)
Me & Ne Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Kom med flere da Hva er din favoritt?
temi & keli Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 pesto, rukkola, kylling, tomat, mozarellaost og rødløk!! + litt ajoli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå