Gå til innhold

De beste klagene du har hørt på bim/dib! (litt inspirert...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker en fra lenge siden som var utrolig sint og skuffet fordi sønnen hennes hadde vært på besøk hos noen, sølt seg ut, og hadde fått låne noen klær som...hold dere fast...var litt små! Mener hun klarte å få´med at at denne familien hadde mindre barn enn hennes sønn (og hvor er da logikken - skal de ha store klær liggende i tilfelle hun glemmer å ta med skiftetøy?)

Har også blitt overrasket over rasende mødre hvis sinne begrunnes av at folk gir teite/for billige gaver til dåpen. Selv er jeg oppdratt til at gaver er en bonus man ikke kan klage på, og trodde det var normal lærdom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig er det ganske mye bra å ta av:o)

Men de beste klagene er vel fra de som stort sett bare klager..... på alt... Enten er det helsesøster eller så er det bhg. eller så er det nav, eller så er det naboen, eller så er det noe negativt.......

Og da tenker jeg at det kanskje er på tide å gå i seg selv, kanskje det ikke alltid er noe galt med alle andre, kankskje det er en selv????

Og ja, gaver er en bonus og jeg blir overrasket av de som skriver ønskeliste til dåpen:o)

Skrevet

Visste ikke at folk skreiv ønskelister til dåpen før jeg leste det her inne jeg.. hehe

Skrevet

Pesonlig ville jeg ikke dratt i dåp eller bryllup eller konfirmasjon for den skyld Uten og ha gave.. syns det er normal folkeskikk og faktisk gi gaver ved spesielle anledninger

Skrevet

Ja de som klager på alt og alle. Tenk å få spm om man vil ha pose på butikken. Eller kalle noen dårlig mødre for at man bruker ferdigmat. Jada havet er stort.

Skrevet

Og etterhvert vil de samme menneskene klage over lærerne til barna sine, vennene og foreldrene til vennene av barna sine, instruktøren for hobbyen til barnet sitt and so it goes on.....................og de samme menneskene sier gjerne i mot seg selv, gang på gang på gang. Ene dagen er de helt for uthenging i plenum og gjør det mer enn gjerne mot andre, men neste dag når det gjelder dem selv er de helt i mot det og mener det er feil og feigt og mye mer.............................og sånn går nu dagan........og vi andre ler og ler:-)

Skrevet

Posespørsmål i butikken - haha :oD

Nest etter det så var det noen som klagde på at huseier ikke hadde krevd husleie på et halvt år, og når han først kom så krevde han hele beløpet... Som de ikke hadde... Må jeg innrømme jeg syns var særdeles lite fornuftig og voksent.

Skrevet

Næææææ skulle han ha heeeeele beløpet??? Nei det har vi ikke.....

ha ha ha ha haha går det an????

Skrevet

Synst det er rart at noen klager på mannen sin jeg!

Er jo som å bite i sin egen hale.....Man får det man tar!

I de fleste tilfeller er det jo man selv som velger mannen.

Må jo også si at det er mange som vil ha råd ang. mannen og det vil jeg si er noe annet. Blir bare satt ut når innlegg er noe à là...."Den dritt mannen min....". Og så har man bilder av stakkarsen inne på profilen sin.

Skrevet

Det var noen som klagde på at de fikk babyklær kjøpt på salg av familie og venner, som hadde dårlig råd. det var så dumt gjort for da kunne man ikke bytte dem. Jeg synes jo man skal være glad for å få gaver, i hvertfall hvis de man får dem av sliter med økonomien.

Skrevet

Neimen huff, TENK å få gaver som er kjøpt på salg!! Jeg gir meg over, hadde VIRKELIG reagert da altså...!

hehe...

Må le da, enkelte ganger er det ren underholdning å være her inne:o)

Skrevet

Ja, det er nettopp det det er! Samlingsplass for Beavis and Butthead:-)

Fritt for å være Butthead;-D

Skrevet

HVa med hun som "klaget" på at hun Marte, programleder for norske talenter, var så innmari stygg...

Skrevet

Syns den var søt den med hun som klagde på at hun måtte betale for legetimen de aldri gikk på.

Skrevet

Etter en del år her inne har jeg nesten sluttet å bli overrasket over hva folk kan greie å få seg til å klage over, men får meg fortsatt en del god latter av det ja. ;-)

Skrevet

Å, det er masse... Virker som om endel her inne mangler erfaring med virkelighetens verden i det hele tatt :-P

Får fnatt at de som syter over hvor lite støtte de får fra staten og som mener de burde hatt full årslønn for å gå hjemme med ungene sine i 5 år.

Skrevet

Hm... hun som hadde glemt å ta med pampers-bleier i barnehagen, og ble sur da personalet lånte en LIBERO bleie av noen andre! For barnet kunne ikke bruke annet enn pampers...

Skrevet

Å Gud, prækes.. :-O

De hadde jeg glemt.

For ikke å snakke om "Det er motbydelig å amme lenger enn 3 mnd"-innleggene ;-)

Skrevet

Det er vel kun EN her inne som har klaget sin nød over ei sametruse hun fant i sanga til gubben.... Snakk om complaining, hehe;)

Skrevet

Hvordan ser en sametruse ut i forhold til andre truser? hehe

Skrevet

Jeg unngår bevisst innleggene som begynner med "Jeg blir så innmari forbanna på h)(/&&%¤%¤" forbanna NAV". Apropos det du nevnte, Spetakkel.

Skrevet

Tror kanskje det var inne på BiM jeg leste det.

Ei som klaga over at hun hadde fått babytøy kjøpt på Sparkjøp i gave. Problemet var at det var en advarsel på merkelappen på babytøyet om at man måtte holde det unna åpen ild.. Måtte jo være skikkelig drittkvalitet da!

Hahaha!

Skrevet

Da fikk du vel ikke med deg at de ringte og avbestilte timen, og allikevel fikk regning? Men at regningen ble slettet etter en tlf?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...