Mamma til rakkerunge Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Har ikke vært noen aktiv prøver, overhode ikke. Har bare truffet min kjær 2 dager siden ca juli. Haha.. så hvis det skjedde noe de to dagene han stakk innom heimen for to små uker siden, vel da er det intet mer en ganske utrolig. Regnet ihvertfall med å få mensen på fredag, og så frem i mot det. Altså i den grad man kan se frem til det. Bedre å bli ferdig med griseriet før mannen kommer i hus igjen. Men i formiddag kom tanta.. trodde jeg. Var ganske brunt/seigt (usj.. sorry). Frem med tampongen. Skulle skifte noen timer senere.. og vel.. bare noen små dråper blod på OB'en. Dette var rundt kl.4-5. Og har ikke vært en dråpe blod etter det. Og det er ikke normalt for meg. Pleier å blø godt første dagen (lite i forhold til mange andre kanskje) og så avtar det. Men dette var heeelt uvanlig. Litt murring har jeg også, men kan jo være tanta da. Kaninaktivitet var forrige fredag.. (gressenke vettu). Og i går fikk jeg bare en skikkelig stikning, er det noen sammenheng mellom stikning og festeblødning? Hmm.. sikkert bare hodet som tuller med meg. Men tror egentlig at jeg hadde EL ons/tors, og humpet jo både tors og fre.. Haha.. så rar man kan bli!! Jeg stresser ikke da. Ingen fare om ståa er den ene eller andre veien. Men litt nysgjerrig er man jo. Huff. nå ble det langt
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Hei:) Det kan jo være en festeblødning du har hatt. Jeg er ingen ekspert på dette, og kommer nok aldri til å bli det...men har jo lest litt her inne....men er ingen ekspert av den grunn Selv har jeg opplevd noe rart. Trodde jeg hadde eggløsning 8/9, men nå begynner jeg å tvile.....Tror nå mer den kanskje var rund 10-11/9. Torsdag 18/9 hadde jeg lysrosa utflod...noe jeg aldri har hatt før. Ingenting etter kun denne....Så i går, søndag 21/9, kom det nok en gang lysrosa på papiret, og nokså typiske mensmurringer/smerter....gikk på do 2 ganger etter dette, men ingenting på papiret....Så akkurat før jeg la meg kom det helt blank utflod med en tynn strek av friskt blod i midten av det "delige-dæsjet" som lå på papiret.....Å har heller ikke hatt noe som helst etter dette. Jeg er selv veldig nysgjerrig på om dette kan ha vært en festeblødning....Tok en CB-dig. i dag for morro skyld, og den var negativ....men om jeg hadde eggløsning 10 eller 11/9, så er jo ikke IKM før onsdag/torsdag.....hm..... Jeg tror nok jeg kommer til å teste å se til helgen hvis tanta ikke har kommet... *Håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå