♥0sis0 og gullet♥ Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Er ikke fornøyd med verken dyna til senga eller vogndyna til gutten min, har kjøpt de på Kid. Syns de er så stive, så er umulig å pakke han inn i de. Han er til og med kald på kroppen om natta, når han ligger under dyna (ligger med pysj på et kjølig soverom). Noen som har en god og myk dyne å anbefale? En som man kan pakke godt rundt de små og som holder de gode og varme! =)
trillemamma Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg har kjøpt dundyner på Princess og jeg er veldig fornøyd. Vi ligger også på et kaldt soverom. Vi har vinduet åpent om natten og utetemperaturen faller gjerne ned i 5-6 grader. For at mini ikke skal bli kald, har hun på seg en tynn jakke.
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Her har alle Allergo fra Høie, og er veldig fornøyde med den! =)
mamsen=) Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 kjøpte både vogndyne og sengdyne på jysk, veldig fornøyd med de, myke og gode. hender hun blir litt kald på natten, men det er nok helst fordi hun sparker dyna delvis av seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå