storetrille Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei! Hva synes dere om å kjøpe brukt tøy og sko, f.eks på finn.no? Ikke det at vi ikke har råd til å kjøpe helt nytt, men han vokser jo så fort og det koster ganske mye med alt utstyret. Får jo nesten ubrukte reima-dresser for halv pris på finn. Er mer skeptisk til brukte sko, men om dem bare har vært på et par ganger skulle vel ikke det gjøre noe. Og så er det jo miljøvennlig å ikke skulle kjøpe nytt hele tiden da! Har kjøpt en vogn jeg er kjempefornøyd med, og regntøy til halvpris, kun brukt 2 ganger.Jeg er jo egentlig veeeldig glad i shopping, men det er jo shopping å lete litt på finn også Hva synes dere?
Joikaboll@ Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Helt enig. Går fint an å handle brukt, men jeg holder meg unna sko. Titter mye på finn, ikke etter hverdagsklær, det må være litt spesielt, ikke slik man får på h&m osv.
Gjest -<<- Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Kjøper gjerne brukt, både tøy og annet.
makkapakka med spire Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Jeg er helt enig.. Jeg kunne godt kjøpt en fint brukt reima eller lignende selv om vi har god råd til å kjøpe nytt.. Men er enig i at det er mer aktuelt å kjøpe litt spesielle klær brukt. Jeg er mye inne på finn å kikker.. kan gjøre mange gode kupp der:O)
DevilDoll © Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Elsker å shoppe brukt og gjøre små kupp;-) Får jo så mye mer for pengene,noe som vises på klesskapene til ungene...he-he...
Gjest Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Jeg er ikke noe glad i brukte ting. Men kjøper brukte reima dresser av kusina til en på barsel gruppa mi.. og de er kjempe fine.. og ser helt nye ut.. Men det er det eneste.. Annet tøy, utstyr o.l er uaktuelt her i huset.. sært... ja vet. men det får heller være.
--arkin-- Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 klær og sko kjøper jeg ikke brukt, men interiør som jeg pusser opp kjøper jeg brukt. Har kun kjøpt ei brukt bukse gjennom her, men er ikke så glad i å bruke brukte klær.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Jeg kjøper lite brukt, men er med i en god vennegjeng som arrangerer bytte-party med barnetøy 3 ganger i året for venner og venners venner. Genialt og anbefales alle! Etter jul skal vi bytte klær og leker.
Fire småtroll Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Jeg har aldri kjøpt brukt på Finn, men har likevel endel brukt... En mammabukse etter en kollega, et søskensete kjøpt av en annen mamma i barnehagen osv. Arver også endel av etter ungene til søstera mi, men det betaler jeg ingenting for, jeg deler også ut pent brukte ting etter mine unger til famile og venner som måtte trenge det, uten å ta betalt. Kaster aldri brukbare ting, da går det heller til div innsamlinger. Litt miljøbevisst er jeg enig i at vi bør være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå