Gå til innhold

Hva er sansynligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...jeg fikk sist mens rundt den 26 august...startet litt forsent på p-pillene uken etter....så ble d noe kluss ikke mye men litt forsinkelse me pillene en dag el to...hadde sex den 16....hva er sannsynligheten for at jeg kan ha blir gravid?

Mnd før var jeg ikke flink med pillen.....er livredd for at d kan ha gått galt da dette er med en mann jeg traff på ferie tur og mest sansynligvis aldri ser igjen...å ja vet at beskyttelse ville vært smart men nå er nå ikke situasjonen slik....mener at teoretisk så skal jeg berge men er ikke sikker...hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten sannsynlighet for at du er gravvid, å hvis du er det så er hjelper det uasett ikke å bekymre seg over det..... er den der så er den der!! Men du er nok ikke gravvid, sjansene er små når du tar piller, for en angrepille er jo også i utgangspungtet bare en stoor dose med p-piller...så du tar litt knekken på det som er der bare ved å fortsette å ta pillen, men folk har jo blitt gravvid på pillen da, men det er i spesielle tilfeller hvor kroppen ikke reagerer på p-pillene...så take it easy å håp heller at jeg har den der lille spira inni magen for jeg VIL ha den der!!

Skrevet

godt sagt!!! dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...