3030 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei...jeg fikk sist mens rundt den 26 august...startet litt forsent på p-pillene uken etter....så ble d noe kluss ikke mye men litt forsinkelse me pillene en dag el to...hadde sex den 16....hva er sannsynligheten for at jeg kan ha blir gravid? Mnd før var jeg ikke flink med pillen.....er livredd for at d kan ha gått galt da dette er med en mann jeg traff på ferie tur og mest sansynligvis aldri ser igjen...å ja vet at beskyttelse ville vært smart men nå er nå ikke situasjonen slik....mener at teoretisk så skal jeg berge men er ikke sikker...hva tror dere?
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Krysser fingre for at du ikke er gravid. Jeg ble gravid på pillen uten slurv, men det er jo meget sjelden. For noen år siden slurvet jeg veldig med pillen, men ble ikke gravid. (Takk og lov for det) Så det er nok veldig individuelt. Litt sånn enten eller. Lykke til:)
3030 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Har hørt om flere som har blitt gravid på pillen så du er no ikke alene omdet:) Det jeg tenker på er at d faktisk hadde gått 21 dager fra siste mens første dag til jeg hadde sex....krysser virkelig fingrene for at jeg ikke har blitt gravid...er alenemor fra før så dette passer virkelig ikke...vet jeg kan takke meg selv..men....
Plutselig_gravid Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Men det kan hende du har utsatt eggløsningen siden du begynte litt for sent på pillen. Men, det går nok bra skal du se. Hvis ikke har du maks uflaks.. Du får nok mensen skal du se og så kommer du garantert til å være mer forsiktig neste gang du slurver;) Når man ikke er sammen med noen så er man jo ikke så nøye med å ta pillen hver dag, man har jo ikke sex såååå ofte liksom. Så jeg kan skrive under på at du ikke er den eneste som har sittet i den nervepirrende situasjonen for å si det sånn.
3030 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2008 Ikke vet jeg...livredd er jeg værtfall!!! Ja, mener selv også at da har jeg uflaks om dette skulle gå galt...men har vært uheldig før også så skal aldri si aldri liksom.Men d blir jo 20-22 dager mellom siste mens første dag og til samleie da...skal jo i teorien g bra...men pleir å være så på klokka,det vil si at mensen burde vært her i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå