Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hvorfor kan ikke folk komme hjem når de sier at de skal komme hjem. Eventuelt ringe å informere om at de blir seine? Eller i det minste ta telefonen når man ringer til dem. Jeg er så sulten at jeg snart spiser naboen, og jeg vil vite om jeg skal begynne på den jævla middagen som jeg egentlig ikke vil ha. Eller om jeg kan gå og finne meg noe annen mat. Man lar for faen ikke et sultent gravid beist vente i flere timer på mat!
Gjest Siklerotte Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Dra på bensinstasjonen og heng... Fortalte jeg deg forresten at jeg var i Bergen her en helg for ikke lenge siden og at det på flyplassen var et fly som gikk til VOLDA/ØRSTA? Da tenkte jeg på deg og vurderte å booke om billettene bare for å reise til mitt drømmested.
Gjest Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Volda/Ørsta my ass. Flyplassen ligger i ørsta, jævla voldinger.
Gjest Siklerotte Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Synd for deg at jeg liker Voldinger best da.
Gjest Siklerotte Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Hihi, nå minte du meg om meg da jeg var 7-8-9. Så søt jeg var da ja.
fumlis og skrikerungene Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Lag middag og kos deg. Det hadde ihvertfall jeg gjort! Pass på å spis alt så det ikke er noe igjen til ham når han kommer hjem. That will teach him;-)
Gjest Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Han har kommet hjem nå, og jeg har blitt bestukket med dumle, så da går det greit.
fumlis og skrikerungene Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Svake kvinnemenneske der du sitter!! Hehe;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå