Gjest Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hei! Så du var like langt på vei som meg og hadde lagt på deg like mange kilo. :-) Jeg bekymrer meg liiitt for størrelsen ja, men er ikke så stor selv da. Er bare 1,60 på strømpelesten og var 63-64 kg før jeg ble gravid. Hvordan er formen din ellers? Første barn eller har du flere? Morro å sammenligne litt. :-)
Gjest hovedinnlegger Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Hei! Ja, merkelige greier dette her. Føler liksom jeg har lagt på meg 'kvoten' omtrent allerede. Er jo bare så vidt over halvveis! Jeg bet merke i at jordmor sa jeg hadde rikelig med forstervann da jeg var på kontroll sist. Kanskje det er det som er greia? Dette er det andre svangerskapet mitt. Fødte en liten tass på 49 cm sist. Er det mye fostervann, eller er magemusklene slappe og gir etter for trykket eller hva er det som gjør at magen nå er så mye større enn sist? Det er liksom så jeg får lyst til å trene masse magemuskler for å få magen litt inn igjen :-) Formen var helt pyton i begynnelsen (går under kategorien sengeliggende i 2 måneder, men jeg er ikke av typen som faktisk legger meg i senga.) Helt ille... og verre enn sist. Dette var måned nr 2 og 3. Så ble det gradvis bedre og bedre og nå føler jeg meg i grunnen helt ok (gravid selvfølgelig, tung mange og blir sliten osv. men kan ikke klage). Apropos tung mage - den føles så innmari tung også. Kan ikke huske det var sånn sist. Har jeg gått en litt lengre tur eller noe, føles magen ordentlig tung.... bare lurer på hvordan dette kommer til å bli... magen skal jo bli enormt mye større... Ellers er jeg litt høyere enn deg, men slank (aner ikke hva jeg veide før jeg ble gravid, men over 50 og under 55, nå veier jeg 61!!!), spiser sunt, ingen grunn til at jeg skal få en diger feit unge... Så, det må være disse andre tingene i magen som tar plass, tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå