Frøken Løken Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Etter alle dei evneveike innlegga frå deep shit junkie i går, og tidlegare, må eg berre spørre: er vedkommande Full? Rusa? Dum? Eller berre ute etter å provosere? Eg held ein knapp på dum, men sannsynlegvis spelar dei andre faktorane inn og.
Deep Shit Junkie Skrevet 22. september 2008 #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg drikker ikke, røyker ikke og tar avstand fra all form for rusmidler. Dersom du synes det er akseptabel god norsk folkskikk å kalle folk for dum, så sier det mest noe om deg selv. Min eks. som var sokneprest hadde mange fine ordtak. Et jeg husker veldig godt var: "Når en diskusjon ender med at man angriper personen og ikke temaet, så er dumskapen blitt et faktum."
You can call me Dårris Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 Sannsynligvis er dette et menneske som er ute etter å provosere, men hvis jeg tar feil, så er jeg nok enig i dum diagnosen. Eller i det minste så er hun litt treg? Og kanskje litt rusa Og kanskje litt full Og kanskje litt fjortis
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Vedkommende har iallefall planer om å dekke hele anonymsiden med innlegg om seg selv. Veldig sjarmerende!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #6 Skrevet 22. september 2008 Det finnes ingen kur mot all verdens dumskap.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Et kjedelig forumtroll. Gjesper høyt og lenge når det navnet dukker opp.
You can call me Dårris Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 Bare for å svare deg på det også: dette er et forum der folk skriver AKKURAT det de vil. Her er mange forum både på dib og bim hvor du kan stille spørsmål, og få seriøse svar, feks. skravlesiden eller trimester sidene osv. Jeg sier ikke at man skal hetse hverandre uten videre, men noen ganger så legges det opp til det, og da får man ta det man får, om du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Noen som husker Maiken et eller annet, tidigere i år? Minner litt om Deep Shit'en....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #10 Skrevet 22. september 2008 Hvor ble det av henne nå da? Gått opp et lys?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 Maiken var jo morsom til tider, men junkien er jo ikke funny i det hele tatt!! Stikk junkie, stikk!!
mamman til pia, eli og mari Skrevet 22. september 2008 #12 Skrevet 22. september 2008 Vet dere æ ler mæ skakk hær æ sett, di fleste som kritiserer deep shit junkie e anonym men den dokker snakka om skriv meininga si med sitt nick da kan man jo still sæ spørsmåle kem e mæst teit hær som omtaler ett menneske sånn som dere gjør voks nå opp og skal dere krangle om dette kan dere jo gå inn dær krangel høre hjemme, men æ blir og ta ting vidre om det fortsetter med denne diskrimineringa mot deep shit junkie for nå begyner dette og bli alvorlig person angrep
overkill Skrevet 22. september 2008 #13 Skrevet 22. september 2008 Berre eit spm; er du ikkje rusa når du er full? Elles held eg ein knapp på terorien om at vedkomande er ein fiktiv karakter med eit svært fattig liv.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #14 Skrevet 22. september 2008 Har du skifta nikk no da? Forsvare deg sjøl? Patetisk!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 å hærregud! neida, deep shit junkie er ikke dum, hun er KRISTEN!!!! tilhenger av den stoe almektige, rusa på hans kjærlighet og STOKK DOM av hjernevaskingen!!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #16 Skrevet 22. september 2008 Ganske selvforherligende og salig, ja. Typisk misjonær-kristen.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 22. september 2008 #17 Skrevet 22. september 2008 sifta nick ? kem gjort det gå nu for all del bare inn på profilen og se og forestn du får nu bærre tru ka du vil
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #18 Skrevet 22. september 2008 Æ trur ka æ vil. Det e nok du som e junkieshitten.
Deep Shit Junkie Skrevet 22. september 2008 #19 Skrevet 22. september 2008 Denne blasfemiske kritikken om religion har vel ikke noe med diskusjonen her å gjøre. Det er mange som omtaler meg med ufine ord og utrykk som jeg finner litt krenkende, men så sterk som jeg er, så lar jeg det bare gå sin gang.
mamman til pia, eli og mari Skrevet 22. september 2008 #20 Skrevet 22. september 2008 vet du anonym som trur at æ og deep shit junkie e samme person får nu tro omigjen
Frøken Løken Skrevet 23. september 2008 Forfatter #21 Skrevet 23. september 2008 Jau, rusa om du er full,men ikkje nødvendigvis full om du er rusa. Beklager dårleg spesifisering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå