rufsetufsa10 Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Hva ønsker dere dere i bryllupsgave? Går det i service, bestikk, glass o.l?
mto2 Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Vi ønska oss pengar. Har bestikk, sevice o.l. Det vi treng er større ting som ny dusj, peis og ei skikkeleg bryllupsreise. Vart nok av ting likevel.
rufsetufsa10 Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Vi har også alt av serviser og bestikk, men en venninne av meg mener det er frekt å ønske seg penger til å pusse opp badet osv.. Hun mener det er bedre å ønske seg gavekort, noe jeg ser på som samme sak, bare mer klønete å bruke opp...
bejb25 Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 samboer og jeg har bodd sammen ca 7år så vi har det vi trenger egentlig. ønsker oss ting til serviset vi samler på. også hardangerbestikk. men mest av alt ønsker vi oss penger.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 Servise, bestikk, samleting (litt dyrere glass osv), turutstyr, småting til kjøkkenet, gavekort osv. Passer på at det finnes noe i alle prisklasser på ønskelisten... Det er viktig tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå