Fabelaktiv Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Kanskje like greit...? Ei hadde barn i barnehage før fylte året - jeg måtte jo fortelle at de ikke fortjente å ha barn Ei kalte barne sitt noe uvanlig og fikk høre det Ei holder med ex'n min Ei jobber som kassadame og er tydeligvis blond fordi hun spør hvor mange poser jeg skal ha Ei tok på gravidemagen min uten å spørre Ei tok navnet som jeg hadde tenkt på og ga til ungen sin Husker ikke flere - men kanskje dere har noen hint til hva de kan ha gjort - tenk å ikke ha EN normal venn da dere?!
MintCondition Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Nei, har du slike folk rundt deg er det like greit å bli kvitt de
Odine! Skrevet 22. september 2008 #5 Skrevet 22. september 2008 "People just aint no good I think that's well understood You can see it everywhere you look People just aint no good" (Nick Cave)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. september 2008 #7 Skrevet 22. september 2008 Uff, ja sånn kan det gå...... godt du ikke har (hadde) så mange venner da..... For når de gjør slike ting er det like greit å bli kvitt de, eller???? Men å ta navnet som du hadde tenkt på, sikkert jentenavn og så fikk du gutt..... det vitner om å være direkte slem.... Fy til dere som tar navnene vi andre hadde tenkt at vi skulle bruke........ Ha ha ha ha ha ha og takk for en god latter:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå