Gå til innhold

søvnproblemer etter barnehagestart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

emilie la seg uten problemer og våknet ikke før neste morgen før hun begynte i bhg..

nå våkner hun rett som det er etter at hun har sovnet.. jeg må da gå inn på rommet hennes for å roe henne ned igjen. det hjelper en stund så er det på`n igjen..

noen ganger holder det ikke at jeg går inn bare en gang men opptil flere ganger før hun roer seg..

hun våkner oxo om natten og gråter men det varer i 1 min.. jeg rekker ikke gå inn til henne før hun har stoppet med å gråte..

hun har oxo begynt å våkner 5.30 om morgenen etter at hun startet i bhg..

hun sover veldig lite i bhg.. hun sover i ca 1 time og det er det.. jeg har bedt de legge henne 2 ganger men det gjør de ikke.. så hun er helt utslitt når hun kommer hjem..

noen råd å komme med...?

hun er 14 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også hatt problemer med søvn etter at lillemann begynt i bhg,

Men han er våken i lange perioder på natta, og griner seg i seng hver kveld og våkner veldig tidlig om kvelden:-)

Vi sa også fra i bhg at han må sove to ganger for dagen. Og de prøver å legge han to ganger, noen ganger går det og andre ikke.

Men, han har kommet seg litt igjennom det verste nå, har vært i bhg i litt over en mnd. Sovner greit om kvelden og er oppe en til to ganger i løpet av natta..

Tror det er en ganske vanlig situasjon for de fleste når småtassa begynner i bhg. Men det går seg til.

Hold ut og hold fast ved de vanlige rutinene, så blir det snart bedre skal dere se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...