Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Andre som også har fått en liten mage allerede i uke 13?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mange som er veldig oppblåst den første tiden av svangerskapet, pluss treg mage, og så kommer det veldig ann på hvordan ungen ligger:) Min mage har på ei uke dukket opp , jeg skal ha gutt og han ligger veeldig langt nede og trykker på bekkenet.Er 22 uker på vei! Med første kom magen da jeg var 3 1/2 mnd, og hun lå midt på liksom..

Skrevet

Hei, jeg er i uke 13 (14 i morgen), og magen min kom pluttselig i forrige uke. Er ikke opplåst lenger så er ikke derfor jeg har mage. Er jo ikke så stor da, men er ikke noe tvil om at den har vokst =) Det er litt stas synes jeg da. Tror det er veldig forskjellig fra person til person når det begynner å vokse. To av mine søstre og mamma fikk mage rundt uke 12, så det ligger vel litt til familien =)

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende,og fikk mage i midten av uke 12.. Er veldig slank og lita, så det er kanskje derfor magen kom så fort? Så og si alle buksene mine er for små rundt magen.. Så må ut på shopping snart:)

Skrevet

2gnags og fikk magen i uke 10, nå bruker jeg gravidbukser 12+5 :)

Skrevet

Heisann

Jeg er også 2.gangs og fikk mage i uke 10, nå er jeg 14 i morgen og alle buksene er trange.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...