Harmoni Skrevet 22. september 2008 #1 Skrevet 22. september 2008 Det kom en klump i dag på ca 1 x 1 cm - kan det har vært slimproppen?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Dette lurer jeg også på. Har tidligere startet fødslene med vannavgang og har aldri merket noe til den såkalte slimproppen! Har kommet noe lignende her i dag også, og har fått så sinnsykt til menssmerter i magen i kveldinga. Regner med for min del at det bare er modning siden jeg bare er 35 uker, men vi får se hva ekspertene sier:)
Harmoni Skrevet 22. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2008 Jeg har også hatt vannavgang tidligere, så vet egentlig lite om slimproppen. Nå sitter jeg her med ganske kraftige kynnere. Har hatt det flere ganger. Er i uke 37. Kanskje disse kynnerene er starten på noe mer denne gangen...?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 22. september 2008 #4 Skrevet 22. september 2008 I såfall må du ha lykke til med det forestående:) Har vært ekstremt avslappet i forhold til det meste fram til i dag, men kjenner nå at jeg kanskje skal begynne å vaske litt klær osv de neste dagene. Kanskje også skrive en liste over hva jeg skal ha med meg:) Har "bestilt" en helt vanlig fødsel uten ekstra krimskrams denne gangen, så vi får se....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå