Gå til innhold

frustrerende..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg hadde en blødning da jeg mente jeg var i uke 7.. ringte da til legevakten fordi jef følte meg usikker.. fikk beskjed om at det var ingenting å gjøre uansett, da det var så tidli.. sykepleieren i den andre enden fikk meg til å føle at jeg( og ikke minst det jeg hadde i magen) var verdiløs... jeg håpet jo på en UL, men d var uaktuelt.. foretok ikke utskrapning etc så tidlig uansett..

3 uker senere fikk jeg igjen smerter og blødde litt..

(første gangen var det friskt- denne gangen brunaktig) denne gangen ventet jeg til over helgen, da det var fredag kveld.. ringte legen, of fikk time med en gang, sykmelding og UL... jeg gledet meg til å se den lille i magen... den var der... men det var ingen aktivitet og ei heller blodtilførsel... den hadde nok vært død en stund, ca 3 uker... så takk legevakten for at jeg skulle gå 3 uker i elendig form, og føle meg som en pinglete inkompetent idiot.. viste seg at da jeg var 3 uker lengre en hva vi hadde regnet ut.. og utskapning blir det.. så.. da vet jeg til neste gang.. at jeg skal kreve det jag føler er rett for meg og mine..

 

Hilsen sint og skuffet, men en erfaring rikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...